Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A szakszervezeteknek tetszik a főváros legújabb ajánlata.
Hivatalosan is felfüggesztik a sztrájk szervezését a szakszervezetek, mivel a mai egyeztetésen olyan ajánlatot kaptak a városvezetéstől, amely már alapot adhat a tárgyalásra – tudta meg a hvg.hu az érintett érdekvédelmi szervezetek vezetőitől. Tarlós István főpolgármester – aki a Budapestinfón „visszautasíthatatlannak” nevezte az ajánlatot – 10+5 százalékos béremelést kínált. Ebből 10 százalék a tényleges béremelés, a többi 5 százalék pedig „egyéb” juttatásokat takar. Ennek részleteit még nem tisztázták.
A három szakszervezet (a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége, a Budapesti Közlekedési Szakszervezetek Szövetsége és az Egységes Közlekedési Szakszervezet) jövő csütörtökre kapnak részletes tervet a bérrendezésről. A javaslatot egyelőre nem fogadták el, arról kikérik a tagságuk véleményét.
Közben a VTDSZSZ és a BKSZSZ a BKV után a BKK-nál is kollektív munkaügyi vitát kezdeményezett. A tét itt is ugyanaz: elérni a dolgozók bérének emelését. A Dabóczi Kálmán vezérigazatónak címzett levelükben kiemelik: a bérfejlesztésnél az állami szektor béfejlesztését kell irányadónak tekinteni, az alapbérfejlesztés mellett pedig egyes munkaköröknél bérfelzárkózási program elindítását is szükségesnek tartják.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.