Új, egységesített tejmárkát vezet be az Aldi

A diszkonthálózat mostani változtatásával még könnyebb lesz az egyes árucikkek beazonosítása.

  • hvg.hu hvg.hu
Új, egységesített tejmárkát vezet be az Aldi

Az Aldi bejelentette, hogy a jövőben a Milfina helyett egységesített márkanév, a Milsani alatt forgalmazza a tejtermékeket. Közleményükben jelezték azt is, hogy megújul az árucikkek csomagolása is, valamint a magyar alapanyagokból készülő, 2017 óta kínált, belépő árkategóriájú kokárdás márka termékei továbbra is elérhetők lesznek a hazai áruházakban.

Az új név alatti forgalmazással és az egységesített tejtermékkínálattal még könnyebb lesz az áruk azonosítása.

A tejek esetében megváltoztatják a termékek zsírszázalék szerinti színezését is, és külön színekkel jelölik a jövőben a laktózmentes tejek dobozait is. A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket könnyedén fel lehet majd ismerni, ugyanis a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, illetve Hazai termék védjegyeket is feltüntetik majd.

Az áruházlánc-hálózat a széles tejtermékkínálat biztosításával arra törekszik, hogy a lehető legtöbb vásárló megtalálja a számára ideális élelmiszert. Az Aldi a mostani bővítéssel mintegy 270 árucikket kínál üzleteinek polcain. A hagyományos magyar konyha alapanyagain túl olyan különlegességeket is vásárolhatunk, mint például a skyr joghurt vagy a francia és svájci sajtok.

„Új tejmárkánk modern dizájnja segíti a vásárlók egyszerűbb tájékozódását. A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma. A márka egységesítésétől az Aldi Süd további költségcsökkentést vár, amelynek köszönhetően még alacsonyabb áron biztosíthatjuk a családok ellátását friss, minőségi tejtermékekkel” – mondta Bernhard Haider az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.