A kkv-döntéshozók kedvencei: RTL Klub, Sláger Rádió, HVG, Google

1 perc

2009.05.07. 15:17

A Sláger Rádió megbízásából a Szonda Ipsos - a KSH adataira támaszkodva, 500 fős mintán - feltérképezte a kkv-k döntéshozóinak médiahasználati szokásait.

A tanulmányhoz lekérdezett minta kiszűri a kényszervállalkozókat és reprezentatív a magyar kis-és középvállalkozásokra gazdálkodási forma, tevékenységi kör, településtípus valamint megyék szerint - írja az Ecoline.

A kutatás egyik legfontosabb tanulsága: a kkv-döntéshozók életében a különböző médiatípusok más szerepet játszanak, mint az „átlagemberek” életében. Kiderült, hogy az eltérő munka-szabadidő arányból és az eltérő motivációkból adódóan választásaik mögött rádió és televízió esetében sokkal inkább a tiszta szórakozás és kikapcsolódás, míg internetnél inkább a jól informáltság igénye áll. A sajtó esetében egyfajta aspirációról beszélhetünk, ugyanis szeretnének jól informáltak lenni, de idejük egyre kevesebb marad az olvasásra.

Ha kíváncsi a felmérés adataira, olvassa el az Ecoline cikkét!