Ismét lenyűgöző filmet készített az Ezerízű szerelem rendezője
Nagyanyja élete forog veszélyben, ezért a főszereplőnek lépnie kell, de nem bánja meg.
Rafinak különleges a nagymamája. Mérföldekre lakik tőle, mégis el tudja juttatni az üzenetét Mumbaiig, hogy nem veszi be addig a gyógyszereit, amíg az unokája meg nem házasodik. A negyvenes éveiben járó férfi a piacra sem mehet ki úgy, hogy az árusok ne gúnyolnák nagyanyja, Dadi fenyegetése miatt.
Az érzelmi zsarolás alatt megtörve végül elküldi egy vadidegen lány fotóját a nagyanyjának azzal, hogy ő a jövendőbelije. A matuzsálem pedig felkerekedik, hogy szemügyre vegye unokája választottját.
Ritesh Batra indiai rendező első, 2013-as nagyjátékfilmje, az Ezerízű szerelem külföldön is akkora siker lett, hogy nemzeti felháborodást váltott ki, amiért India akkor nem nevezte az idegen nyelvű Oscar-díjra.
A fénykép egy éhbérért dolgozó utcai fotós és egy gazdag, konzervatív családból származó mumbai lány mai szerelmi története. Rafi palalemezekből összetákolt szegényszálláson él, mégis szabadon dönthet a sorsáról, és ez elvarázsolja az aranykalitkában tartott, félénk Milonit.
A társadalmi kasztokon átívelő románc egzotikuma, a szociális érzékenység és a városképek önmagukban lenyűgözővé teszik a filmet, ugyanakkor szívet melengető a majdnem 90 éves színésznő, Farrukh Jaffar huncut és bölcs alakítása. A kotnyeles és zsarnoki, de ösztönösen mindenre rátapintó nagymama ugyanis addig-addig ostorozza Rafit az életmódjáért, míg a férfi végül összeszedi magát, és belevág a felnőttéletbe.
Cirko Film