Automatikusan visszatéríti a törölt járatok viteldíját a Wizz Air

1 perc

2020.03.17. 11:06

A WIZZ számlájukra kapják meg az utasok a viteldíj 120 százalékát.

A Wizz Air bejelentette, hogy járattörlés esetén mostantól automatikusan jóváírja a viteldíj 120 százalékát az utasok WIZZ számláján. A légitársaság azért döntött így, mert a koronavírus-járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma.

A cég közleménye szerint az utasoknak külön kérésre lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, de ez hosszabb időt vehet igénybe.

A Wizz Air azt is közölte, hogy legkésőbb április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a Wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét.

A cég szerint, ha a szokásosnál lassabban is, de munkatársaik idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.

Az utazási irodák egyelőre nem kapják vissza automatikusan a pénzüket, még dolgoznak a vissztérítés rendszerén. Az utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül foglaló utasokat arra kérik, hogy lépjenek kapcsolatban a céggel, ahol a jegyüket vásárolták.