Tinédzser üzletemberek álltak össze, hogy megszólítsák a korosztályukat

3 perc

2020.03.08. 14:30

Világméretű hálózatot épített néhány fiatal New Yorkból indulva. Azt mondják nem csak marketingesek, de aktivisták is. Most már világcégekkel dolgoznak együtt.

Inkább velünk beszélj, ne csak rólunk

– üzenik a Z nemzedék tagjai, a tinédzserkorból épphogy kinőtt vállalkozók. Merthogy a New York-i JÜV tanácsadó iroda munkatársai tizenévesen lettek üzletemberek, és sikeres cégük abból él, hogy segít a nagyvállalatoknak megszólítani azokat a fiatalokat, akiknek a nyelvén a generációkkal idősebb menedzserek nem beszélnek. A munkatársak alig túloznak, amikor másik szlogenjükkel azt állítják: nem tinédzserszakértők vagyunk, hanem tinédzserek. Erre utal a cégnév is: a juvenile, azaz serdülő rövidítése, benne az U betűt szmájlivá alakító két ponttal. Annyi bizonyos, hogy a három alapító a 2016-os cégindításkor 16 éves volt. Most pedig a több mint 75 fősre nőtt tanácsadói csapat tagjainak életkora 14–23 év között van.