Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Miközben a nemzetközi vállalatok milliárdokat költenek imázsukra, rendszeresen rossz néven veszik, ha a vetélytársaik is javítanák saját megítélésüket.
Súlyos fenyegetés érte a közelmúltban a világszerte 140 ezer embert alkalmazó, kétezermilliárd dollár piaci értékű Apple-t. Egy ételrecepteket és étrendeket ajánló, valamint az azok összeállításához szükséges bevásárlólisták megalkotásához segítséget nyújtó applikációt fejlesztő ötfős amerikai vállalkozás, a Prepear ugyanis egy zöld színű, stilizált körtét választott logójául.
Az inkább telefonokról, tabletekről, órákról és számítógépekről, mintsem receptjeiről híres kaliforniai óriás szerint azonban a zöld körte annyira hasonlít az Apple mindenki által ismert harapott almájához, hogy azzal a Prepear csökkenti az Apple-logó egyediségét. Ezért még perelni sem volt rest. „Az alma olyan híres és azonnal felismerhető, a Prepear logója pedig annyira hasonlít rá, hogy az átlagos fogyasztó azt hiheti, a cégnek köze van az Apple-höz” – áll az eljárás megindítását indokló nyilatkozatban.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.