Volt turisztikai vezető és műkereskedő a napenergia-bizniszben
160 millió forintnyi tőkével erősödött a Komlosol.
160 millió forintnyi tőkével erősödött a Komlosol.
Demján Sándor új városrészt teremtett volna a Westend folytatásaként. A projekttel eddig kiváró örökösei most válaszút elé érkeztek, miután Lázár János 99 évre magánfejlesztőkre bízná a szomszédos állami ingatlanokat.
Jól ismerjük a nyugati országok zöldítési törekvéseit és azok buktatóit, de kevesebbet tudunk a teljesen más alapállásból induló Ázsiáról és Afrikáról. Losz Ákossal, a Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) vezető gázpiaci elemzőjével erről is beszélgettünk.
Számos jel utal arra, hogy a kormány a számára kedves célokra felhasználható házipénztárként kezeli az Eximbankot, rombolva ezzel nemcsak annak reputációját, hanem az eredményét is.
Kifut az időből a magyar miniszterelnök, mert ha nem teljesíti az EU feltételeit, végképp lemondhat egymilliárd euró brüsszeli támogatásról. Bár ő azt bizonygatta még pár napja, hogy az ország bizonyosan megkapja ezt a pénzt, de kilátásba helyezte, hogy ellenkező esetben megvétózza a jövő évi közösségi költségvetést – fejti ki Sven Christian Schulz, a RadioNetzwerkDeutschland hírszolgálattól, amely tucatnyi német sajtóorgánum hálózata.
A katolikus egyházban – mint azt a Konklávé című könyv és az abból készült film is megmutatta – a Vatikánba hívott bíborosok vitákkal teli konklávén döntenek a pápai trón megüresedésekor az utódról. A világ kizárása a folyamatból azonban csak 1904 óta él.
Európában elsőként Pesten, 1872-ben jött létre gyakorlógimnázium, ahol az egyetem utolsó éveiben járó tanárjelöltek gyakorlati tapasztalatot szerezhettek a tanításban. Az ELTE Trefort Ágoston Gyakorló Gimnázium elődje sok mindenben megelőzte a korát, újszerű pedagógiai módszereiket azonban a kezdetben sokan kétkedve fogadták. Mohay Péter, az iskola matematikatanára szerkesztésében a közelmúltban jelent meg A Trefort szellemisége c. könyv, melyből az is kiderül, miért nem hatékony a frontális oktatás és miért volt szokatlan a kézfogás tanár és diák között a 19. században.