A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Budapesten is szóba kerülhet, ami Európában egyre több városban vagy belvárosban valóság: a harmincas övezet. Eddig az derült ki, hogy kevesebb a halálos baleset és a zaj, javulnak az emberi kapcsolatok.
Lefékezik az autósokat a belvárosokban? Európában (különösen a kontinens nyugati felén) egyre több településen vezetik be a 30 km/h-s sebességkorlátozást, akár szinte a teljes utcahálózaton. Eddig már legalább 250 városban döntöttek így, köztük olyan metropoliszokban is, mint Brüsszel vagy Párizs. Spanyolországban idén májustól általános a harmincas korlát lakott területen, csak a kétszer két- vagy többsávos utakon szabad ötvennel hajtani. Ahol a járda egy szintben van az úttesttel, ott húszra kell lassítani.
Néhány hete az Európai Parlament is állást foglalt (a képviselők elsöprő többségének támogatásával) arról, hogy a halálos közlekedési balesetek minimálisra csökkentését a gépjárművek maximális sebességének harmincra korlátozásával lehetne elérni 2050-re.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.