A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Sztrájk helyett csendben kezdtek forgalomlassításba a légi irányítók, mert a vonatkozó törvény csak nehezíti a jogérvényesítést, a közvélemény maguk mellé állítására pedig alig van esélyük.
Még a Mészáros Lőrinc által is előszeretettel használt Bombardier luxusrepülőgép is csak a szokásosnál több körözés, azaz hosszabb várakoztatás után tudott leszállni a ferihegyi repülőtéren, de a kényszerű kacskaringózás inkább a fapados járatokat érintette.
A jelek arra utalnak, hogy a hazai légiforgalmi irányítók be nem jelentett forgalomlassító sztrájkkal szálltak hadba a munkáltatójuk ellen, objektív tényező ugyanis nem indokolta a jelenséget.
A forgalomlassítás nem veszélyes, sőt a létező legbiztonságosabb módja nemhogy a sztrájkolásnak, de a munkavégzésnek is. Úgy zajlik ugyanis, hogy a munkavállalók betűre pontosan betartanak minden szabályt, és maximálisan teljesítenek minden biztonsági előírást.
Vagyis valójában nem is lassítják a forgalmat, hanem csak nem gyorsítják.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.