Látott egy gyereket szörnyethalni, majd sikeres üzletet épített a halál köré
Mindenki a saját szenvedélyéből tud igazán jó bizniszt csinálni, és ez akkor is igaz, ha az a bizonyos passzió meglehetősen morbid.
A halálból él meg Caitlin Doughty, bár pontosan nehéz meghatározni a szakmáját. Hivatalosan temetkezési vállalkozó, de ennél jóval sokrétűbb a munkája, mivel Los Angeles-i krematóriuma és kegyeleti boltja futtatása mellett bloggerként, íróként, valamint YouTube-influencerként
voltaképpen a halál népszerűsítésével foglalkozik.
A szó szoros és átvitt értelmében is morbid hivatást egy gyermekkori élmény alapozta meg. A Hawaiin felnövő Doughty nyolcévesen szemtanúja volt, amint egy kisgyerek lezuhant egy bevásárlóközpont emeletéről, és szörnyethalt. Bár gyorsan elvitték a helyszínről, a történekről nem beszélgetett vele senki, így évekig kényszeresen nyomasztotta a saját és a családja halála. Mégsem nyomorodott meg lelkileg az átélt traumától, inkább megpróbált egészségesen viszonyulni élet és halál kérdéseihez: a Chicagói Egyetemen középkori történelmet tanult, különös figyelmet szentelve a halál és a kultúra kapcsolatának.