Újabb cég segíti Gattyán kampányát
Az egyik társaság termeket bérel, a másik ravaszul becsempészi az üzleti tévéreklámokba a párt logóját.
Az egyik társaság termeket bérel, a másik ravaszul becsempészi az üzleti tévéreklámokba a párt logóját.
Blöff vagy valódi fenyegetés a lista, amit Magyar Péter bedobott, mint a kormány(párt) támadási terve? A Tisza elnöke elévágós manőverrel dobott be súlyos állításokat, mint piszkos eszközök vagy jogalkotási csavarok, amelyekkel a hatalmát féltő Orbán-kormány ellehetetlenítené. A kormány tagad, Magyar eddigi hasonló állításai közül pedig volt már, ami bejött, de olyan is, ami nem. Kielemezzük az eddigi mozgásokat, a jeleket.
Gros a szellemi restséggel és a kritikus gondolkodás hiányával szembeni aktív fellépésre szólít fel.
A határon túli kisebbség bőrére alkudozik Orbán Viktor, amikor a fejük felett egyezkedik – most például a szélsőséges román elnökjelölttel.
Minden tanár olvasástanár – véli Steklács János nyelvész, oktatáskutató, aki szerint nem lenne szabad abbahagyni az olvasás tanítását a negyedik osztályban, és az nem is csak a magyarórák feladata. Volna megoldás a magyar gyerekek egyre romló szövegértési képességeinek javítására, de egyelőre csak a fióknak készült el egy erről szóló javaslatcsomag, ami pedig „kevés pénzért az egész országot lényegesen jobbá tehetné”.
Bármennyire is fura, de ha alaposabban szemügyre vesszük Európa gondjait, akkor azok nem is annyira félelmetesek. Nagy átfedések vannak az egykori nácik és a mai populisták, így Donald Trump nyelvezete között. Működik az autokraták internacionáléja. Trump elkalkulálta magát a vámháborúban Kínával szemben. Témák és vélemények a világsajtóból.
Száz évvel ezelőtt, 1925. április 18-án nyitották meg az első Budapesti Nemzetközi Vásárt. A következő évben pedig a vásáriroda vezetője, Hollósy István könyvet publikált „Visszapillantás a Budapesti Nemzetközi Vásár két évtizedes múltjára” címmel. Ebből is látszik, hogy a BNV életkora bizonytalanabb, mint egy primadonnáé. Minden aktuális hatalom a maga dicsőségét demonstrálta a Budapesti Nemzetközi Vásárral, amely az üzletemberek számára üzleti, a milliós tömegek számára szórakozási és ámulási lehetőség volt. Itt tátotta rá a száját először a nép a rádióra, a televízióra, a csuklós buszra, a Coca-Colára, az autócsodákra – mikor mire.