Rég működnie kellene, most újabb cég bábáskodik a nemzeti vakcinagyár körül
A Debreceni Egyetem és a Fluart együttműködése az ígéretekhez képest csak nagyon lassan fordulhat termőre.
A Debreceni Egyetem és a Fluart együttműködése az ígéretekhez képest csak nagyon lassan fordulhat termőre.
Új zöld pénzügyi termék terjed világszerte. A biodiverzitás-kredit (biokredit) segíthet előteremteni a pénzt a biodiverzitás megőrzése érdekében. Sok a csalás és a trükközés, de jó projektek is vannak.
Miközben a kormány 2024 helyett már 2025-re ígéri, hogy „az óvatossági motívum fokozatos oldódása” majd felfelé indítja a gazdaságot, a bolti forgalom beragadt a 2021-es szint alá. Megnéztük, mi ment félre, mire lehet szükség ahhoz, hogy a reálbérek növekedése valódi javulást hozhasson el, és mi történt azokban az országokban, ahol a mienkhez hasonló inflációból kellett talpra állni.
Máshogy kell keménykednie az új amerikai elnöknek, mint első ciklusában, ha valóban meg is akar oldani bármit a világban – írja a New York Times háromszoros Pulitzer-díjas újságírója.
Noha az árak és a fizetések között még nagy különbségek vannak Kelet-Európa országaiban, arányaiban hasonlóan rosszul jönnek ki havi bérükből az átlagemberek.
Bár román Trumpként emlegetik, Putyin szelleme lengi be a romániai elnökválasztás meglepetésgyőztesét, Călin Georgescut. A kizárólag a TikTokon kampányoló jelölt győzelme olyan váratlanul érte a román nyilvánosságot, hogy csak vasárnap éjfél előtt kezdtek megjelenni a róla szóló ismertetők. Akárhogyan is állított maga mögé annyi embert Georgescu, annyi biztos, hogy Ilyen támogatás a magyarellenes erők mögött Vadim Tudor ezredfordulós sikere óta nem volt. Faramuci módon a magyar propaganda által megdolgozott romániai magyarok is melléálltak.
A matematika igenis lehet izgalmas, érdekes tantárgy, amivel szeretnek a gyerekek foglalkozni, akár még egy bentlakásos matektáborba is örömmel elmennek – vallja a nemrég az ország leginnovatívabb gyerekekkel foglalkozó szervezetei közé választott a Gondolkodás Öröme Alapítvány vezetője. Szerint eaz iskolában nem arra kellene utazni, mit nem tudnak a diákok, hanem arra, hogy mit tudnak, „fontos lenne felismerni az oktatásban, hogy tévedni legális”. Interjú Juhász Péterrel.