Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Kurz üzletembernek mondja magát, de amit csinál, mást mutat. Csak egy őrült akarhat békében 300 ezer fős lengyel hadsereget. A Liverpool okosan döntött, hogy leszerződtette Szoboszlai Dominiket, az új Puskást. Válogatás világlapok írásaiból.
Neue Zürcher Zeitung
A svájci újság cikke szerint a 10 éve indult kínai selyemút-kezdeményezés fel tud mutatni bizonyos politikai-gazdasági sikereket, ilyen a pireuszi kikötő fejlesztése, valamint az épülő Budapest-Belgrád-vasútvonal, jóllehet bőven belefér, hogy utóbbi sohasem térül meg. Az viszont kérdés, hogy meddig megy még a program, amely idáig jó egy milliárd dollárt emésztett fel. A geopolitikai klíma ugyanis nem kedvez Peking törekvéseinek Európában.
Pireuszban a konténerátrakodó forgalma a hétszeresére emelkedett, amióta megjelentek a kínaiak, a létesítmény tavaly minden korábbi eredményét felülmúlta. A görög kormány ma több pénzt szed be a kikötőből, mint 13 éve, pedig a részesedése közben 75-ről 25%-ra esett vissza.
De a kihasználás szempontjából igen fontos a kapcsolódó vasút és itt jön be a képbe a magyar-szerb-kínai vasútépítési egyezmény. Annak feltételei azonban nem ismeretesek, mert az Orbán-kormány titkosította a dokumentumot. Egy fideszes képviselő azonban közölte: ha egy infrastrukturális beruházásnál az számítana, hogy a befektető visszakapja-e a pénzét, akkor Magyarország még mindig a középkorban élne.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.