Tíz százalékkal nőtt a Groupon forgalma, az átlagos Groupon árak 5 százalékkal lettek magasabbak. A húzóágazat a cégnél a Groupon Getaways volt idén nyáron. A növekedés 27 százaléka az utazási ajánlatokat kínáló részlegnek köszönhető: 9,6 millió dolláros forgalommal zárt augusztusban, míg júliusban 5,7 milliót hozott – áll a
Mashable hírében.
A Yipit adatai szerint a Groupont követő legnagyobb rivális, a LivingSocial augusztusban 45,1 millió dolláros forgalmat bonyolított, ami három százalékos növekedést jelent a júliusi 46,4 millióhoz képest.
A teljes szektorban 9 százalékkal nőttek a bevételek augusztusban, mintegy 209 millió dolláros forgalmat bonyolított az összes piaci szereplő júliusban, ez nőtt 228 millióra augusztusra.
A Groupon piaci részesedése 53 százalék, a LivingSocial 20 százalékot tudhat a magáénak. A Groupon így két százalékkal többet hasított ki a piacból augusztusban, mint egy hónappal ezelőtt, amikor 51 százalékos volt a részesedése. A LivingSocialé viszont 22-ről csökkent 20-ra ugyanezen időszakban.