szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bónuszos-kuponos napi ajánlatok piacvezetője a júliusihoz képest 13 százalékkal nagyobb forgalmat könyvelhet el augusztusban. A bevétele 106 millióról 120,7 millió dollárra nőtt, és két százalékkal lett magasabb a piaci részesedése.

Tíz százalékkal nőtt a Groupon forgalma, az átlagos Groupon árak 5 százalékkal lettek magasabbak. A húzóágazat a cégnél a Groupon Getaways volt idén nyáron. A növekedés 27 százaléka az utazási ajánlatokat kínáló részlegnek köszönhető: 9,6 millió dolláros forgalommal zárt augusztusban, míg júliusban 5,7 milliót hozott – áll a Mashable hírében.

A Yipit adatai szerint a Groupont követő legnagyobb rivális, a LivingSocial augusztusban 45,1 millió dolláros forgalmat bonyolított, ami három százalékos növekedést jelent a júliusi 46,4 millióhoz képest.

A teljes szektorban 9 százalékkal nőttek a bevételek augusztusban, mintegy 209 millió dolláros forgalmat bonyolított az összes piaci szereplő júliusban, ez nőtt 228 millióra augusztusra. 

A Groupon piaci részesedése 53 százalék, a LivingSocial 20 százalékot tudhat a magáénak. A Groupon így két százalékkal többet hasított ki a piacból augusztusban, mint egy hónappal ezelőtt, amikor 51 százalékos volt a részesedése. A LivingSocialé viszont 22-ről csökkent 20-ra ugyanezen időszakban.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Hálózat

Közösségi vásárlás: külföldön már lecsengett

Letűnhetnek a kuponos-bónuszos napi ajánlatokat kínáló cégek arany napjai: itthon nemrég kezdett virágozni az Amerikából átvett e-kereskedelmi rendszer, de az USA-ban már két nagy piaci szereplő is visszavonulót fújt.