szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Balaton jegén beszakadt két terepjáró esete hatalmas hírverést csapott az országban egyébként ritkán előforduló Hummer márkának is. A Használtautó.hu autós közvetítő portálon egy időben szereplő 15-20 Hummer-hirdetést átlagosan ezerszer tekintik meg naponta, ám a balesetet követő kedden 60 ezren, szerdán már 80 ezren kattintottak ezekre a hirdetésekre - közölte a portál, amely szerint sok viccesnek szánt álhirdetés is megjelent az oldalon, amelyben a két Hummert kínálták eladásra.

Egy valódi Hummer-hirdetést naponta 40-50 érdeklődő tekint meg, ez a szám a balatoni baleset után hirtelen 3000-re szökött, a népszerűség tehát igen jó reklámot jelent az éppen meghirdetett valódi autóknak - közölte a Használtautó.hu. Más a helyzet azzal a számos, viccesnek szánt álhírrel, amelyet a portál az általános szerződési feltételeknek megfelelően azonnal töröl az oldalairól.

„A megtévesztő hirdetéseket a napi 3 ezernyi újonnan feladott hirdetés szűrése során azonnal töröljük, mivel az elsődleges célunk, hogy a napi 200-250 ezer látogató csak valós járműhirdetéssel találkozzon" - közölte Fodor László, a Használtautó.hu értékesítési igazgatója. "A törlésig eltelt két-három óra is elegendő volt azonban ahhoz, hogy az egyik álhirdetés több mint 20 ezer megtekintést generáljon” - tette hozzá.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!