szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Chevrolet márkát a General Motors magasabb árkategóriában pozicionált Cadillac márkája váltja fel Európában.

A General Motors véget kíván vetni a "házon belüli" konkurenciaharcnak, ezért kivonja a Chevrolet márkát Európából, és csak az Opel, illetve annak brit testvérmárkája, a Vauxhall értékesítésére koncentrál – közölte csütörtökön Stephen J. Girsky, a GM alelnöke, az Opel felügyelőbizottságának elnöke.

A Chevrolet egyszázalékos piaci részesedéssel rendelkezik Nyugat-Európában, míg az Opel/Vauxhall hattal.

A Chevrolet 2016-tól Európában már csak az "amerikai ikonnak" számító sportkocsikat értékesíti. A többi modell csak Oroszországban és a szovjet utódállamokban marad piacon. A Chevrolet márka európai értékesítésével 520 GM-alkalmazott és 1900 márkakereskedő foglalkozik.

A Chevrolet márkát a GM magasabb árkategóriában pozicionált Cadillac márkája váltja fel Európában.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!