Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A tavaly év végi ráncfelvarrás után az Audi A6 még vonzóbb. Akinek a LED-technikás szemfényvesztés kevés lenne, próbálja ki az új benzinmotorral, a háromliteres, 290 lovas erőforrás kihozza az állatot az emberből.
© Autómenedzser |
© Autómenedzser |
© Autómenedzser |
A tiptronic váltóműhöz, illetve a quattro összkerékhajtáshoz csatlakozó 3.0 TFSI mindössze 5,9 másodperc alatt gyorsítja fel 100 kilométer/órás tempóra az A6 limuzint, a száguldásnak az elektronikus szabályozás 250 kilométer/óránál vet véget, amit természetesen nem próbáltunk ki.
© Autómenedzser |
Nagy autó az A6, kényelmes elöl és hátul is, akár öt személlyel is bevállalhatunk egy nagyobb utazást. A csomagtérre sem lehet panasz. Robert de Niro erre is elmondhatná, amit az A8 csomagtartójáról mondott a Jackie Brown-ban. Hogy ne legyen minden nagyon szép és nagyon jó, egy pici légy ebbe a finom levesbe is beleesett: a multimédiás rendszer váltó mögötti kezelőpultján az egyik gomb (az autó alapbeállításait – parkolási segéd, keréknyomás-mérő, szerviz intervallum, ajtók zárása, külső és belső világítás – irányító egység) beragadt.
Mint minden, ami vele kapcsolatos, az Audi A6 3,0 T fogyasztása is brutális. 16 litert mértünk az ötszáz kilométeres vegyes használat alatt száz kilométeres átlagban. Közel nyolcvan liter benzint nyelt el a hatalmas tank.
B. Cs.
Autómenedzser
Műszaki adatok
Audi A6 3,0 T quattro S-line | |
MOTOR | |
Hengerűrtartalom (cm3) | 2995 |
Környezetvédelmi besorolás | EURO 5 |
Max. teljesítmény lóerő | 290 lóerő 4850-6800-as fordulaton |
Max. nyomaték: Nm | 420 Nm 2500-4850-es fordulaton |
MÉRETEK | |
Tengelytáv (mm) | 2843 |
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) | 4927 / 1855 / 1459 |
Csomagtér | 546 liter |
Saját tömeg (kg) | 1800 |
MENETTELJESÍTMÉNYEK | |
Végsebesség (km/h) | 250 |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 5,9 |
FOGYASZTÁS (l/100 km) | |
Vegyes | 9,4 |
Országúti | 7,1 |
Városi | 13,2 |
Tesztfogyasztás | 16 |
CO2 kibocsátás (g/Km) | 219 |
ÁRA | A tesztautó ára kb. 18,5 millió Ft Az autó alapára 16,2496 millió Ft |
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.