szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Vegyszerrel öntöttek le hat, egymás közelében álló autót a Komárom-Esztergom megyei Úny községben, megrongálva ezzel a kocsik fényezését és műanyag alkatrészeit - tájékoztatta a rendőrség hétfőn az MTI-t.

A nyomozók kizárták a bosszú lehetőségét, mert a tulajdonosok között nem találtak összefüggést. Az elkövetők feltehetően előre megfontolt szándékkal rongálták meg az autókat, amelyek egy útvonalon, két egymást keresztező utcában parkoltak - mondta a még szombaton felfedezett esetről a megyei főkapitányság sajtóreferense. A kár eléri az egymillió forintot - tette hozzá Léber Gabriella.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Milyen autót vesznek Suzuki Swift helyett válságban a magyarok?

A JATO Dynamics havi elemzéséből ismét bebizonyosodni látszik az a tény, hogy az új modellek képesek felpörgetni az eladásokat még válság idején is. A hazai autópiacon tart a mélyrepülés, 48,96 százalékos a visszaesés. A Suzuki Swift forgalma brutálisan visszaesett, havonta 1000-1500-zal kevesebb fogy, mint tavaly.

hvg.hu Autó

Szégyentábla: a leggyakrabban visszahívott autók

A leggondosabb tervezés, a szigorúan ellenőrzött, robotizált gyártás mellett is előfordul, hogy egyes autók nem 100 százalékosak. Amikor a hibákat felfedezik, akkor a gyáraknak vissza kell hívniuk az érintett modelleket.

hvg.hu Autó

Hogyan vesznek autót a nők?

Látszólag az autóvásárlási szokások tekintetében nincs különbség a női és a férfi vásárlók között. Ám, ha jobban megvizsgáljuk a kérdést, látszik, hogy a nők sokkal tárgyilagosabban tudnak dönteni, mint a férfiak, akiket a lóerők és az extrák teljesen elkábítanak. Német szakértők szerint a jövőben az autógyártásban egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a női szempontok már a tervezés és a kivitelezés során is.

hvg.hu Autó

Pelenkázni kell az autóipart - állami támogatás nélkül nem megy

A fogyasztói pesszimizmus, az emelkedő munkanélküliség és a gazdasági kilátásokat övező bizonytalanság visszatartja a fogyasztókat a tartós javak, így az autók vásárlásától – állapítja meg elemzésében a Concorde. A tavalyihoz hasonló, illetve azt meghaladó értékesítés csak azokban az országokban tapasztalható, ahol kormányzati ösztönző programok indultak, például Kínában (24 százalékos növekedés) Németországban (21,5 százalékos emelkedés) vagy Brazíliában (2 százalékos csökkenés).