Tetszett a cikk?

A Peugeot 200 éves születésnapján megnyitották Sochaux-ban a régi gyárépület tetején azt a raktárat, ahol a Peugeot család rejtett kincsei porosodnak. Olyan különleges autókat tárolnak itt, amelyek restaurálásra várnak, vagy amelyek kivételes események szemtanúi. Sokukat csak tévedésből készítették el, számos prototípus nem jutott el a születés fázisába. A méltatlan körülmények ideje szerencsére lejárt, a raktár lakói - köztük a Luc Besson-filmek taxijai - hamarosan új helyre költöznek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Autó

Audi Q7 menetpróba: kis motorral is félelmetes

Nem kell megijedni, a Q7-es nem változott meg, csak új, Euro 5-ös motorokat kapott. Takarékosabb, könnyebb erőforrásai ugyanolyan játszi könnyedséggel mozgatják a behemótot, mint a korábbi változatok. Hatsebességes automatikus váltóját nyolcsebességesre cserélte az Audi.

Biró Csongor Autó

Mi köze van a Peugeot-nak a szalagfűrészhez?

Bár már a 15 században is van nyoma a Peugeot-ősöknek Montbéliárdban, az első iparos 1734-ban született Jean-Pierre Peugeot néven, kelmefestő műhelyt és malmokat hagyott fiaira. 1810-ben JeanPierre II és Jean-Frédéric megalapítják a Peugeot-Fréres céget. A munka 200 éve folyik, a Peugeot mára a világ legismertebb márkái közé tartozik.

Biró Csongor Autó

Citroen C4 Picasso teszt: családi ezüst

A Citroen C4 Picasso még mindig a legszebb egyterű az autópiacon, efelől nincs kétség. Az 1,6 literes benzines turbómotor és az elektronikusan vezérelt hatfokozatú váltó násza azonban nem győzött meg, a C4 Picasso gyengébb motorral és hagyományos váltóval jobb választás a családnak.

Biró Csongor Autó

Vezettük az új Porsche Cayenne Turbót

Ha vannak félistenek az autópiacon, akkor a Porsche Cayenne Turbo az. Nem lehet eldönteni: sportkocsi, terepjáró, SUV, vagy azok tökéletes egyvelege. A hazai, reptér betonját is koptató menetpróba után a sportkocsira szavaznék