szerző:
automenedzser.hu

Ajánlott minősítést kapott a Montblanc Discovery biciklitartó, az Atera Giro AF, és a d.frey Clasic modell is.

 

Ajánlott minősítést kapott a Montblanc Discovery biciklitartó, az Atera Giro AF, és a d.frey Clasic modell is. A lista utolsó helyét és így a „feltételesen ajánlott” minősítést érte el a Fabbri BICI 2000 ALU tartó.
 
A teszt során azt vizsgálták, mi történik az autóra szerelt kerékpárokkal, ha 100 kilométer/óra sebességnél teljesen satuféket nyomnak, illetve ha egy kanyarban hirtelen kell lassítani. Minden vizsgált terméknél többször elvégezték ezeket a manővereket. Amennyiben valamilyen kár keletkezett a tartóban, ennek mértékétől függően lepontozták a tartót. A teszt során három modell nyújtott gyenge teljesítményt. Az Ateránál a támasztó cső alsó kilengési pontja változott meg, a d.freynél az alap hajlott el, míg a Fabbrinál az egész konstrukció eldeformálódott. Azonban mindhárom esetben, a veszélyes változások ellenére a bicaj a tetőn maradt.

 

A 30 kilométer/óra sebességnél imitált ütközésnél is a tetőn maradtak a kerékpárok, ám ebben az esetben nagy különbségek voltak a vizsgált modellek között. A d.freynél a nagy terhelés ellenére csak kicsit deformálódott el a tartó. A Thule esetében az alaplap kijött a tartóból, az Ateránál a karmok elhajlottak és a biciklit csak nagyon nehezen lehetett leszedni. A Montblancnál a bicikli kereke kijött a tartóból. A legrosszabb eredményt a Fabbri érte el: a karmok eltörtek. Az eredmények tekintetében a GTÜ azt javasolta a gyártóknak, hogy javítsanak termékeik minőségén. 

Azt is megvizsgálták, hogyan viselkednek a tartók menet közben, hogyan lehet azokat kezelni, alkalmazni, illetve milyen könnyű összeszerelni. Elsősorban azt nézték a szakemberek, hogy mennyire logikus az összeszerelés. Tartozik-e a leíráshoz grafikus útmutató, mennyire érthető, követhető a használati utasítás és tartozik-e hozzá biztonsági leírás.

 

Legyen HVG pártoló tag!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig 45 millió forinttal segítették munkánkat.
2019-ben is olyan exkluzív sztorikat fogunk olvasóinknak bemutatni, mint tavaly a kamupártok pénzlenyúlásai, Lázár János bécsi videójának háttere vagy a szlovákiai újságírógyilkosság magyarországi szálai.
Ha önnek is fontos a minőségi újságírás, csatlakozzon!
Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig 45 millió forinttal segítették munkánkat.
2019-ben is olyan exkluzív sztorikat fogunk olvasóinknak bemutatni, mint tavaly a kamupártok pénzlenyúlásai, Lázár János bécsi videójának háttere vagy a szlovákiai újságírógyilkosság magyarországi szálai.
Ha önnek is fontos a minőségi újságírás, csatlakozzon!
automenedzser.hu Autó

Öt hasznos tanács baleset esetén

Bárkivel, bármikor előfordulhat, hogy a dugóban elbambul, vagy a hazatartó úton elalszik és lebontja az előtte haladó...

Az iszlámtól félti életmódját a britek harmada

Az iszlámtól félti életmódját a britek harmada

Kirepült egy balesetező autóból egy fiatal lány

Kirepült egy balesetező autóból egy fiatal lány

Kötélidegekre van szüksége annak, aki mostanában bitcoinnal üzletel

Kötélidegekre van szüksége annak, aki mostanában bitcoinnal üzletel

Ez már több mint véletlen: riasztott az Apple órája, mentőt hívtak, ez mentette meg az életét

Ez már több mint véletlen: riasztott az Apple órája, mentőt hívtak, ez mentette meg az életét

"Ha ma lennék 16, valószínűleg nagyon be lennék szarva"

"Ha ma lennék 16, valószínűleg nagyon be lennék szarva"

Pápai Joci nyerte A Dal második elődöntőjét

Pápai Joci nyerte A Dal második elődöntőjét