Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"14d586e3-ca8f-4a8c-8823-2d222be785b3","c_author":"Crystal Group","category":"brandchannel","description":"A két újkeletű vagyontervezési eszköz célja és előnye hasonló, de felépítésük eltérő. Mindkettő segítségével el lehet érni a vagyonvédelmi-, elkülönítési és tervezési célokat, sőt mi több, adózási szempontból is ugyanazok az előnyök illetik meg mindkét instrumentum használóit. Mégis vannak különbségek – ezeket járjuk körül szakértő segítségével.","shortLead":"A két újkeletű vagyontervezési eszköz célja és előnye hasonló, de felépítésük eltérő. Mindkettő segítségével el lehet...","id":"20250408_Bizalmi-vagyonkezeles-vagyonkezelo-alapitvany-Crystal-Worldwide","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/14d586e3-ca8f-4a8c-8823-2d222be785b3.jpg","index":0,"item":"516a9258-ff8d-4893-87f9-ad86b23e4952","keywords":null,"link":"/brandchannel/20250408_Bizalmi-vagyonkezeles-vagyonkezelo-alapitvany-Crystal-Worldwide","timestamp":"2025. április. 08. 07:30","title":"Nem úri muri: ezt kell tudni a bizalmi vagyonkezelésről és a vagyonkezelő alapítványról","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":true,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":"Crystal Worldwide Group","c_partnerlogo":"69277d6e-5ab7-4502-a807-c6177aed924b","c_partnertag":""},{"available":true,"c_guid":"cfd6f03e-8234-4405-b2be-fddaf6fdcc50","c_author":"hvg.hu","category":"cegauto","description":"A rendőröknek az tűnt fel, hogy a versenyző és navigátora furcsán viselkedik.","shortLead":"A rendőröknek az tűnt fel, hogy a versenyző és navigátora furcsán viselkedik.","id":"20250406_Ittasan-bedrogozva-akartak-ralizni-a-verseny-elott-lekapcsolta-oket-a-rendorseg","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/cfd6f03e-8234-4405-b2be-fddaf6fdcc50.jpg","index":0,"item":"4f855a52-26c7-4b09-bc94-c252c12b3f2a","keywords":null,"link":"/cegauto/20250406_Ittasan-bedrogozva-akartak-ralizni-a-verseny-elott-lekapcsolta-oket-a-rendorseg","timestamp":"2025. április. 06. 13:32","title":"Ittasan, bedrogozva akartak ralizni, a verseny előtt lekapcsolta őket a rendőrség","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"cf137868-ce17-4c72-8027-3726107753c3","c_author":"Balla István - Nemes Nikolett","category":"360","description":"Mi ez a nagy visszavonulási hullám? Egyre több popsztár vonul el pihenni a sikerei csúcsán, de nemcsak zenészek, művészek érzik, hogy szükségük van egy kis szünetre, hanem „civilek” is. Kiégés, kapunyitási pánik, az alkotói nyugalom keresése – mi állhat a háttérben? Miért extra gyorsak manapság a sztárkarrierek, és miért egészen más ma híresnek lenni, mint valaha? Mit tanulhatnak a zenészek példájából a rajongók?","shortLead":"Mi ez a nagy visszavonulási hullám? Egyre több popsztár vonul el pihenni a sikerei csúcsán, de nemcsak zenészek...","id":"20250407_Azahriah-Krubi-visszavonulas-Z-generacio-faradtsag-sabbatical","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/cf137868-ce17-4c72-8027-3726107753c3.jpg","index":0,"item":"aa834447-c520-4b18-bd8a-68e81ea51e0a","keywords":null,"link":"/360/20250407_Azahriah-Krubi-visszavonulas-Z-generacio-faradtsag-sabbatical","timestamp":"2025. április. 07. 19:35","title":"Azahriah, Krúbi és a többiek – „onnantól kezdve, hogy egy zenész befut, el kell mennie terápiára”","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"a0b17bc9-a7dd-4035-87cd-53eabbc6e7cf","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Miközben az elektromos autók piaca jelentősen nőtt, addig a Teslák népszerűsége jelentősen csökkent Németországban.","shortLead":"Miközben az elektromos autók piaca jelentősen nőtt, addig a Teslák népszerűsége jelentősen csökkent Németországban.","id":"20250407_tobb-mint-60-szazalekkal-estek-a-tesla-eladasok-a-nemeteknel","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a0b17bc9-a7dd-4035-87cd-53eabbc6e7cf.jpg","index":0,"item":"7acf99b2-9c9d-42eb-95e7-1aefbfb6861c","keywords":null,"link":"/cegauto/20250407_tobb-mint-60-szazalekkal-estek-a-tesla-eladasok-a-nemeteknel","timestamp":"2025. április. 07. 08:41","title":"Több mint 60 százalékkal estek a Tesla-eladások a németeknél","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2d6fc447-97f8-45cb-8cba-acc15698b24f","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Még csak találgatások vannak arról, hogy mikor jelenik meg, de az már bizonyosnak tűnik, hogy lesz összehajtható telefonja az Apple-nek is. A közelmúltban két, egymástól független kiszivárogtatás is arról szólt, hogy egészen különleges anyagból fog készülni az eszköz csuklópántja.","shortLead":"Még csak találgatások vannak arról, hogy mikor jelenik meg, de az már bizonyosnak tűnik, hogy lesz összehajtható...","id":"20250406_apple-osszehajthato-iphone-femuveg","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2d6fc447-97f8-45cb-8cba-acc15698b24f.jpg","index":0,"item":"baf65225-53d8-4cea-8a91-5862ae31b583","keywords":null,"link":"/tudomany/20250406_apple-osszehajthato-iphone-femuveg","timestamp":"2025. április. 06. 18:03","title":"Olyan anyag kerülhet az Apple összehajtható iPhone-jába, amilyen még sosem volt ilyesmiben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"c03e44e6-db64-4d2a-bd74-27459e31cab9","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"„Minden szégyenünk benne van ebben a néhány idilli képben” – írta a képviselő.","shortLead":"„Minden szégyenünk benne van ebben a néhány idilli képben” – írta a képviselő.","id":"20250406_orban-netanjahu-hajokazas-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/c03e44e6-db64-4d2a-bd74-27459e31cab9.jpg","index":0,"item":"6c0e700d-3756-4fb3-bcd6-2c7b148e1cec","keywords":null,"link":"/itthon/20250406_orban-netanjahu-hajokazas-ebx","timestamp":"2025. április. 06. 15:14","title":"Együtt hajókázhatott Orbán és Netanjahu Hadházy infói szerint","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"ec624045-24a5-4007-ac2e-0c35807b1059","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Az Európai Bizottság elnöke ugyanakkor azt is kihangsúlyozta, hogy először inkább tárgyalnának az USA-val a vámokról.","shortLead":"Az Európai Bizottság elnöke ugyanakkor azt is kihangsúlyozta, hogy először inkább tárgyalnának az USA-val a vámokról.","id":"20250407_Von-der-Leyen-Az-EU-kesz-aranyos-valaszt-adni-Trump-vamjaira","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ec624045-24a5-4007-ac2e-0c35807b1059.jpg","index":0,"item":"4b942aca-07ab-47b8-a372-4dcece6c476e","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250407_Von-der-Leyen-Az-EU-kesz-aranyos-valaszt-adni-Trump-vamjaira","timestamp":"2025. április. 07. 12:00","title":"Von der Leyen: Az EU kész arányos választ adni Trump vámjaira","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d1103b3b-6bb5-4875-8cd1-450b0bde736d","c_author":"László Ferenc","category":"cegauto","description":"Ilyen az, amikor a Rolls-Royce némi sportosságot csempész luxustól tocsogó elegáns limuzinjába, mely ezáltal a hátul pöffeszkedő uraságnak és a sofőrnek egyaránt kedvezni próbál. Teszten a méregdrágán akár még a csillagokat is lehozó új Ghost Black Badge.","shortLead":"Ilyen az, amikor a Rolls-Royce némi sportosságot csempész luxustól tocsogó elegáns limuzinjába, mely ezáltal a hátul...","id":"20250406_uj-rolls-royce-ghost-black-badge-teszt-velemeny-220-millio-forint-600-loero-v12","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d1103b3b-6bb5-4875-8cd1-450b0bde736d.jpg","index":0,"item":"e919ecc6-6740-47ba-9808-2fc7b33f7c0a","keywords":null,"link":"/cegauto/20250406_uj-rolls-royce-ghost-black-badge-teszt-velemeny-220-millio-forint-600-loero-v12","timestamp":"2025. április. 06. 13:00","title":"220 millió forintos sportöltöny: teszten a 600 lovas V12-es új Rolls-Royce Ghost","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Íme, egy újabb bizonyíték, hogy a nagyság a kis dolgokban rejtőzik: az Audi A1 minden porcikájában a nagy Audik technikáját, tudását, komfortját hordozza. A négy méternél kisebb kisautón egyáltalán nem érződik, hogy valójában nem más, mint egy VW Polo szmokingba öltöztetve. The Next Big Audi - ez a szlogenje.
Új gépjárműosztályba lépett az Audi. Valójában már járt itt, és megégette magát az alumínium karosszériás, a korát jócskán megelőző A2-essel. Ezúttal újra megpróbálja az ingolstadti márka. A Mini, a Fiat 500 és a Citroen DS3 sikerén felbuzdulva prémium kisautót építettek. Adva volt a konszernen belüli Polo, csak fel kellett vértezni audis virtussal. Sikerült. Az A1 minden ízében vérbeli Audi. Kupészerű teste előrevetíti a jövőt, pár éven belül várható a sportos vénákkal bíró S1, az ötajtós-, és a kabrió változat is.
Autómenedzser.hu
A LED-es nappali fény, az intelligens xenon plus lámpák, a fénydiódás hátsók, a start-stop rendszer, a TFSI-motorok, a Google térképes és beszédfelismerős navigáció, a dinamikus futómű, a 14 hangszórós, mélynyomós, 465 wattos Bose hangrendszer, a merevlemezes és minden eszközt felismerő-beolvasó multimédia (az Audi A8-asban megismert MMI Plus) mellett igazi újdonság, hogy testre is szabható az A1: a tető, a visszapillantók, a belső díszítőelemek, a kárpitok különféle színekben rendelhetők. Csak a külső 800 féleképpen variálható.
Az A1 jól néz ki, és kiválóan vezethető kis élményautó. Négy motorváltozata közül hármat próbáltunk ki, a 3,8 literes átlagfogyasztással kecsegtető 90 lovas dízel később érkezik. Az 1,2-es belépőmodell kis turbója 86 lóerővel vértezi fel az A1-est, ami bőven elegendő az örömautózáshoz, csupán emelkedőkön érezzük, hogy illene visszaváltogatni. Fogyasztása hat liter alatt marad városban és országúton használva, hangja szinte semmi. A 122 lovas 1,4 TFSI sportosan mozgatja az A1-est, élesebb kanyarokba öröm beesni, ilyenkor sokszor az ESP és az elektronikus differenciál (electronic limited slip differential – széria) segít talpon maradni. Ennek a változatnak mérges a hangja, de túlpörgetve idegesítően vinnyog. Alapjáraton biztatóan morog. Főként autópályán faggattuk, sok kilométert tettünk meg 200 kilométer/órás sebesség felett, de így sem mértünk 8,8 liternél nagyobb átlagfogyasztást. A sportos A1-est vezettük hétfokozatú S tronic (duplakuplungos) váltóval is, illik hozzá.
Nem csupán a takarékosság nagymestere az 1,6 literes 105 lovas turbódízel változat. Amellett, hogy 4,6 literes átlagfogyasztást mértünk vele vegyes használatban, izmos nyomatéka miatt ez a motorváltozat nyerte el a tetszésünket.
A Brüsszelben gyártott kis Audi első ülései kényelmesek, a kapcsolók elrendezése ergonomikus, van pohártartó, finomak és minőségiek az anyagok – leginkább a TT és az A3-as belsejére emlékeztet. A hátsó sorban magam mögé befértem, de a fej- és a válltér nem ígér kényelmet. A csomagtartó 270 literes. Az A1 májustól rendelhető, az autókat szeptembertől lehet átvenni, állítólag már van magyar vevő, aki 10 milliós változatot állított össze. Nálunk kétféle felszereltségi szinten kapható, a legolcsóbb 1,2-es A1 4,94 millió forint, az 1,4-es alapára S tronic váltóval 6,3 millió forint, a dízel alapára 5,76 millió forint.
Mitől lett takarékos az Audi népszerűbb modellje? Elsősorban a sofőr akaratától, másodsorban néhány technikai megoldástól. Lecsippentettek róla 7 lóerőt, leültették, sportfutóművet toltak alá, stop-start rendszerrel szerelték fel. A kategória legzöldebbjének kikiáltott modell alapára 8,5 millió. Takarékos vezetők, íme: a ti autótok.
Nagyon enyhe ráncfelvarráson esett át a legszebb magyar autó, az Audi TT Coupé és Roadster: vonzóbb arcot, sportosabb külsőt kapott, ám ezt csak a beavatottak veszik észre. Nagyobb változás, hogy elbúcsúztunk a V6-os motortól, viszont erősebb és takarékosabb lett a kétliteres TFSI.
Nem kell megijedni, a Q7-es nem változott meg, csak új, Euro 5-ös motorokat kapott. Takarékosabb, könnyebb erőforrásai ugyanolyan játszi könnyedséggel mozgatják a behemótot, mint a korábbi változatok. Hatsebességes automatikus váltóját nyolcsebességesre cserélte az Audi.
A tavaly év végi ráncfelvarrás után az Audi A6 még vonzóbb. Akinek a LED-technikás szemfényvesztés kevés lenne, próbálja ki az új benzinmotorral, a háromliteres, 290 lovas erőforrás kihozza az állatot az emberből.
Brutális morgás, mágneses futómű, megolvadt gumik, gőzölgő üvegtető, füstölő féktárcsák, javuló köridők – mindenkinek van ilyen álma. Vezettük az Audi tízhengeres fenevadját.
Jóllehet, teszteltük már a magyarországi autóipar egyik büszkeségét, a megújult TT Roadstert, de azt gondoltuk, érdemes lenne egy hosszabb, kétszemélyes kiránduláson is kipróbálni a német élményautót. Nem akarunk irányjelzés nélkül a dolgok elébe vágni, de nem kellett csalódnunk.
A dinók nem halnak ki – hirdeti az Audi Q7 3,0 TDI clean diesel. Az óriás Euro 6-os motorral kezdte meg második életciklusát, rácáfolva azokra a véleményekre, hogy ekkora állatra nincs szükség az utakon.
Nincs mese, ez ma a létező legjobb Audi. Senkit nem ismerek, akinek ne tetszene. Harmónia, kiegyensúlyozott méretek, kupészerű hobbiterepes forma, ultramodern technika, 20 hüvelykes kerekek, 240 lovas, izmos motor. Ára brutális, három hasonszőrű terepest is kapnánk érte. Igazi luxus.
Az Audi tervezői a Grált keresik, a tökéletes autót. Nem találják, ezért megépítik. Az ingolstadti vár pincéjében aranycsinálók módszereivel, okkult tanok igéivel alkotnak. Így született meg a harmadik generációs A8, rovarszemmel, időtálló formában, brutális menettulajdonságokkal, elképesztő technikával – elérhetetlen áron. Aki hibridet várt és zöldautós erényeket, csalódni fog, az A8 maradt, ami volt: sportos luxuslimuzin.
A 2008-ig gyártott Audi A4-es feltámadt poraiból és spanyolos köntösben, Seat márkajelzés alatt kelleti magát a flottapiacon. Okos és költséghatékony döntés, főleg a válság éveiben. A Seat Exeo 1,6 literes benzinmotorral is vásárolható, de hamarosan kétliteres, 120 lovas dízel is érkezik. Nálunk a 143 lovas kétliteres dízel járt.