Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"2aae1089-112d-46c0-bdb7-feacf6985c29","c_author":"Cikatridina","category":"brandchannel","description":"A kisbaba érkezése az egyik legszebb és legmeghatározóbb esemény egy család életében. Az újdonsült anyaság és apaság eufóriája, a pici iránt érzett feltétel nélküli szeretet és a közös pillanatok öröme felejthetetlen élményt nyújtanak. Azonban a rózsaszín köd mögött gyakran ott rejtőznek a szülés utáni időszak nehézségei, mind testi, mind lelki szinten, amelyek ráadásul sok esetben nemcsak az anyának okoznak gondot.","shortLead":"A kisbaba érkezése az egyik legszebb és legmeghatározóbb esemény egy család életében. Az újdonsült anyaság és apaság...","id":"20250325_Testi-lelki-felepules-a-szules-utan-cikatridina","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2aae1089-112d-46c0-bdb7-feacf6985c29.jpg","index":0,"item":"6894e22a-9e8a-4770-b321-4cd2bbaf5287","keywords":null,"link":"/brandchannel/20250325_Testi-lelki-felepules-a-szules-utan-cikatridina","timestamp":"2025. május. 03. 11:30","title":"Egészséges a kisbaba, de az anyuka jól van? Testi-lelki felépülés a szülés után","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":true,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":"Cikatridina","c_partnerlogo":"4d2ec5e6-2050-4393-a8fc-55cabc0a743d","c_partnertag":""},{"available":true,"c_guid":"339a2886-8860-4891-a8d8-4de0cc852b38","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Lerohadt egy Tópart InterCity Székesfehérvárnál, ezzel 50-70 perc késést szedett össze, de volt ma olyan járat is, ami eleve 120 perccel később indult a kiírthoz képest.","shortLead":"Lerohadt egy Tópart InterCity Székesfehérvárnál, ezzel 50-70 perc késést szedett össze, de volt ma olyan járat is, ami...","id":"20250503_nyar-kanikula-MAV-kesesek-vonat-vasut","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/339a2886-8860-4891-a8d8-4de0cc852b38.jpg","index":0,"item":"7b348770-a110-4fda-a5d3-409303e3e59a","keywords":null,"link":"/itthon/20250503_nyar-kanikula-MAV-kesesek-vonat-vasut","timestamp":"2025. május. 03. 14:47","title":"Beköszöntött a nyár, beköszöntöttek a szezonális, durva késések is a MÁV-nál","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"211b79df-dc99-465b-8fe9-575848ae5914","c_author":"HVG","category":"vilag","description":"New York egyik meghatározó repterén évek óta krónikus a munkakörben a létszámhiány.","shortLead":"New York egyik meghatározó repterén évek óta krónikus a munkakörben a létszámhiány.","id":"20250503_New-York-Newark-repter-legiiranyitok-hiany-United-jarattorles","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/211b79df-dc99-465b-8fe9-575848ae5914.jpg","index":0,"item":"a06a4c52-2b86-4691-98ed-3db06fae4755","keywords":null,"link":"/vilag/20250503_New-York-Newark-repter-legiiranyitok-hiany-United-jarattorles","timestamp":"2025. május. 03. 20:36","title":"Annyira kevés már a légiirányító, hogy napi több tucat járatot törölnek a Newark reptéren","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"062b7fae-3c45-4cc2-b6ea-f6bf7c4bdaa6","c_author":"hvg.hu","category":"hvgkonyvek","description":"A legendás norvég szintipop trió, az A-ha három esélyt is kapott a popzeneiparban, és a terméke minden alkalommal jobb lett. Az együttes példája azt a közkeletű meggyőződést cáfolja, miszerint a kreatív produktumoknak teljesen kiforrott állapotban kell megjelenniük. Szerkesztett részlet Adam Alter bestsellerszerző Lendülj túl a holtponton! című könyvéből.","shortLead":"A legendás norvég szintipop trió, az A-ha három esélyt is kapott a popzeneiparban, és a terméke minden alkalommal jobb...","id":"20250503_A-ha-Take-On-Me-tortenete-klip-Adam_Alter","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/062b7fae-3c45-4cc2-b6ea-f6bf7c4bdaa6.jpg","index":0,"item":"5c9c1050-7557-4752-9d3b-3cc8710182c3","keywords":null,"link":"/hvgkonyvek/20250503_A-ha-Take-On-Me-tortenete-klip-Adam_Alter","timestamp":"2025. május. 03. 19:15","title":"A világ egyik legsikeresebb dala majdnem a süllyesztőbe került, aztán jött hozzá egy klip","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"56d05946-c2ac-4a0c-a9ee-4ae8635373bd","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Nagy előrelépés az örökségmegőrzésben és új távlatok a mesterséges intelligenciát használó alkalmazások számára – így jellemezhető a kínai Lenovo cég fejlesztése, egy hatlábú robot házőrző, pontosabban pagodaőrző.","shortLead":"Nagy előrelépés az örökségmegőrzésben és új távlatok a mesterséges intelligenciát használó alkalmazások számára –...","id":"20250503_osi-kinai-pagoda-oroksegvedelem-smart-pagoda-2-0-lenovo-hatlabu-daystar-bot-gs-hatlabu-robot","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/56d05946-c2ac-4a0c-a9ee-4ae8635373bd.jpg","index":0,"item":"9e2ad6d9-a3f3-48f7-9979-5d4acf34fb06","keywords":null,"link":"/tudomany/20250503_osi-kinai-pagoda-oroksegvedelem-smart-pagoda-2-0-lenovo-hatlabu-daystar-bot-gs-hatlabu-robot","timestamp":"2025. május. 03. 20:03","title":"Hatlábú robotkutya védi Kínában az 1056-ban épült pagodát – videó","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"f6c047a3-e986-4200-aafe-035768e01af1","c_author":"Emőd Péter","category":"360","description":"David Hockney napjaink egyik legnépszerűbb képzőművésze; művei, melyek jelenleg a Louis Vuitton Alapítvány múzeumának nagyszabású párizsi kiállításán láthatók, kivételes szakmai tudása mellett az élet és a festészet határtalan szeretetét is tükrözik.","shortLead":"David Hockney napjaink egyik legnépszerűbb képzőművésze; művei, melyek jelenleg a Louis Vuitton Alapítvány múzeumának...","id":"20250503_hvg-david_hockneykiallitas_egy_muvesz_portreja_camera_lucida_es_ipad_a_nagy_csobbanas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/f6c047a3-e986-4200-aafe-035768e01af1.jpg","index":0,"item":"a3c05fb5-5cf2-4e14-8011-4a53ea1b55b4","keywords":null,"link":"/360/20250503_hvg-david_hockneykiallitas_egy_muvesz_portreja_camera_lucida_es_ipad_a_nagy_csobbanas","timestamp":"2025. május. 03. 10:30","title":"Akinek a képein átsugárzik a jókedv: David Hockney kiállításán jártunk","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"1cbfc510-3e05-40e8-a69e-4404dfc5fc7b","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Vonat elé lépett egy ember az Újpesti vasúti hídon. Nem élte túl.","shortLead":"Vonat elé lépett egy ember az Újpesti vasúti hídon. Nem élte túl.","id":"20250502_MAV-menetrend-Obuda-ongyilkossag-menetrend-valtozas-vasuti-baleset","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/1cbfc510-3e05-40e8-a69e-4404dfc5fc7b.jpg","index":0,"item":"f62d1569-13d4-4196-9220-fce3419d3215","keywords":null,"link":"/itthon/20250502_MAV-menetrend-Obuda-ongyilkossag-menetrend-valtozas-vasuti-baleset","timestamp":"2025. május. 02. 15:26","title":"Gázolás miatt leállt a vasúti forgalom Újpest és Aquincum között","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"9704d5d5-49c3-4305-a9dc-838eb26d8b58","c_author":"HVG","category":"vilag","description":"Továbbra is eszkalálódni látszik az indiai-pakisztáni konfliktus a vitatott kasmíri határvidéken.","shortLead":"Továbbra is eszkalálódni látszik az indiai-pakisztáni konfliktus a vitatott kasmíri határvidéken.","id":"20250502_Pakisztan-hadgyakorlat-Kasmir-India","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/9704d5d5-49c3-4305-a9dc-838eb26d8b58.jpg","index":0,"item":"593ca074-c72f-46c2-98df-f1d3dd4bb6a8","keywords":null,"link":"/vilag/20250502_Pakisztan-hadgyakorlat-Kasmir-India","timestamp":"2025. május. 02. 18:10","title":"Hatalmas hadgyakorlatot tartott Pakisztán Kasmírban – videó","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Ha az autót kihozzuk a szalonból, már használt autónak tekinthető.
Ha az autót kihozzuk a szalonból, már használt autónak tekinthető. Jobb esetben az első három évben csak a kötelező szerviz során nyúlnak az autónkhoz, átvizsgálják, cserélik a folyadékokat és már mehetünk is. Idén a Toyota Prius bizonyult a legmegbízhatóbbnak a 2-3 évesek között, a Porsche Boxter/Cayman és a Toyota Corolla Verso a 4-5 évesek között, Porsche 911 a 6-7, a 8-9 és a 10-11 évesek között.
Általánosságban elmondható, hogy az autók megbízhatósága romlott, a tavalyi 17,6 százalék után idén 19,5 százalékukban tapasztaltak jelentékeny meghibásodást. A vizsgálatokat a TÜV német vizsgaállomások 2009 júniusa és 2010 júniusa között végezték el.
2-3 éves autók (átlagos jelentékeny meghibásodás 5,5 százalék) 1. Toyota Prius; 2,2 százalék (jelentékeny meghibásodás a vizsgált Priusok között); 43 000 kilométer átlagos futásteljesítmény 2. Porsche 911; 2,3%; 33 000 km 2. Toyota Auris; 2,3%, 37 000 km 2. Mazda 2; 2,3%, 33 000 km 5. Smart Fortwo; 2,5% 29 000 km 6. VW Golf Plus; 2,6%; 43 000 km 7. Ford Fusion; 2,7%; 34 000 km 7. Suzuki SX4; 2,7%; 40 000 km 9. Toyota RAV4; 2,8%; 49 000 km 9. Toyota Corolla Verso; 2,8%; 49 000 km 11. Mercedes C-osztály; 2,9%; 46 000 km 11. Mazda 3; 2,9%; 42 000 km 13. Audi A3; 3,3%; 53 000 km 13. Honda Jazz; 3,3%; 34 000 km 15. Mazda MX-5; 3,4%; 31 000 km 15. Toyota Avensis; 3,4%; 55 000 km 15. Toyota Yaris; 3,4%; 36 000 km 18. Mazda 6; 3,5%; 53 000 km 19. Porsche Boxter/Cayman; 3,6%; 33 000 km 20. Audi TT; 3,7%; 41 000 km 20. VW Eos; 3,7%; 41 000 km 22. VW Golf; 3,8%; 50 000 km 22. Opel Meriva; 3,8%; 36 000 km 24. Opel Vectra; 4%; 66 000 km 24. Kia Cee'd; 4%; 40 000 km 26. Ford Mondeo; 4,1%; 53 000 km 26. Ford Fiesta; 4,1%; 36 000 km 26. Porsche Cayenne; 4,1%; 52 000 km 26. Mazda 5; 4,1%; 50 000 km 26. Suzuki Swift; 4,1%; 36 000 km 31. Audi A4; 4,2%; 71 000 km 31. Opel Astra; 4,2%; 51 000 km 31. VW Touran; 4,2%; 64 000 km 34. Mercedes B-osztály; 4,3%; 43 000 km 34. Opel Tigra TwinTop; 4,3%; 32 000 km 34. Nissan Note; 4,3%; 41 000 km 34. Skoda Fabia; 4,3%; 34 000 km 34. Toyota Aygo; 4,3%; 36 000 km 39. BMW 7; 4,4%; 69 000 km 39. Ford Focus C-Max; 4,4%; 47 000 km 39. Opel Corsa; 4,4%; 37 000 km 39. Honda Civic; 4,4%; 44 000 km 39. Suzuki Grand Vitara; 4,4%; 44 000 km 44. Ford Focus; 4,5%; 53 000 km 44. Opel Antara; 4,5%; 48 000 km 44. Kia Rio; 4,5%; 42 000 km 47. Audi A6; 4,7%; 85 000 km 47. BMW 1; 4,7%; 47 000 km 47. BMW 3; 4,7%; 58 000 km 47. Fiat Bravo; 4,7%; 35 000 km 47. Mitsubishi Colt; 4,7%; 37 000 km 52. Mercedes A-osztály; 4,8%; 38 000 km 53. BMW Z4; 4,9%; 37 000 km 53. Mercedes SLK; 4,9%; 34 000 km 53. Nissan Micra; 4,9%; 34 000 km 53. Renault Modus; 4,9%; 35 000 km 53. Seat Altea; 4,9%; 47 000 km 58. Audi A8; 5%; 85 000 km 58. BMW X3; 5%; 55 000 km 58. Ford Galaxy/S-Max; 5%; 68 000 km 58. Daihatsu Sirion; 5%; 35 000 km 62. Citroen C1; 5,1%; 42 000 km 63. Opel Zafira; 5,2%; 58 000 km 63. Honda CR-V; 5,2%; 48 000 km 63. Renault Clio; 5,2%; 38 000 km 63. Skoda Octavia; 5,2%; 68 000 km 67. VW Passat; 5,3%; 88 000 km 67. Peugeot 107; 5,3%; 36 000 km 69. Honda Accord; 5,5%; 50 000 km 69. Seat Alhambra; 5,5%; 65 000 km 69. Subaru Forester; 5,5%; 48 000 km Átlag: 5,5% 72. Audi Q7; 5,6%; 75 000 km 72. Mini; 5,6%; 36 000 km 72. Citroen C4 (Picasso); 5,6%; 54 000 km 72. Mitsubishi Outlander; 5,6%; 52 000 km 76. Ford Ka; 5,7%; 34 000 km 76. VW Beetle; 5,7%; 35 000 km 76. Hyundai Matrix; 5,7%; 38 000 km 76. Seat Leon; 5,7%; 51 000 km 80. Renault Scénic; 5,8%; 47 000 km 81. VW Caddy Life; 5,9%; 60 000 km 81. Skoda Roomster; 5,9%; 46 000 km 81. Volvo S40/V50; 5,9%; 68 000 km 84. Opel Agila; 6%; 33 000 km 85. VW Polo; 6,1%; 39 000 km 85. Nissan X-Trail; 6,1%; 55 000 km 87. Hyundai Getz; 6,3%; 36 000 km 88. Chevrolet Aveo; 6,4%; 35 000 km 89. Mercedes CLK; 6,5%; 44 000 km 89. Renault Twingo; 6,5%; 34 000 km 91. Smart Forfour; 6,6%; 44 000 km 91. VW Touareg; 6,6%; 66 000 km 93. Mercedes E-osztály; 6,7%; 77 000 km 94. VW Fox; 6,9%; 38 000 km 94. Hyundai Tucson; 6,9%; 46 000 km 96. VW Sharan; 7%; 73 000 km 97. Mercedes M-osztály; 7,1%; 66 000 km 97. Mercedes S-osztály; 7,1%; 72 000 km 99. BMW 5; 7,4%; 75 000 km 99. Alfa Romeo 147; 7,4%; 48 000 km 99. Fiat Panda; 7,4%; 36 000 km 102. Kia Picanto; 7,5%; 34 000 km 103. Chervolet Matiz; 7,8%; 34 000 km 104. BMW X5; 7,9%; 66 000 km 104. Citroen C3; 7,9%; 38 000 km 104. Renault Mégane; 7,9%; 52 000 km 107. Fiat Punto; 8%; 41 000 km 108. Citroen Berlingo; 8,2%; 55 000 km 108. Hyundai Santa Fe; 8,2%; 57 000 km 110. Alfa Romeo 159; 8,5%; 58 000 km 110. Peugeot 1007; 8,5%; 30 000 km 110. Seat Ibiza/Cordoba; 8,5%; 41 000 km 113. Peugeot 207; 8,7%; 39 000 km 114. Renault Laguna; 8,8%; 64 000 km 115. Renault Kangoo; 8,9%; 47 000 km 116. Citroen C4; 9%; 48 000 km 117. Kia Sorento; 9,2%; 55 000 km 118. Volvo V70/XC70; 9,3%; 81 000 km 119. Peugeot 307; 9,9%; 50 000 km 120. Citroen C5; 10%; 61 000 km 120. Renault Espace; 10%; 67 000 km 122. Citroen C2; 10,1%; 38 000 km 123. Dacia Logan; 11%; 48 000 km 123. Peugeot 407; 11%; 63 000 km 125. Volvo XC90; 11,2%; 73 000 km 126. Fiat Doblo; 11,8%; 56 000 km 127. Hyundai Atos; 12,2%; 31 000 km 128. Kia Carnival; 23,8%; 58 000 km
A 4-5, a 6-7, a 8-9 és a 10-11 éves autók toplistáját hamarosan olvashatják az Autómenedzseren.