Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"95ec62a5-c9b5-4f44-82ce-d5df5a51b4b7","c_author":"László Ferenc","category":"cegauto","description":"A bal sarokban a jó öreg XC90 felfrissített plugin hibrid csúcsmodellje, a jobb sarokban pedig a teljesen új fejlesztésű tisztán elektromos EX90 legerősebb változata. Két hasonló dizájnú, mégis teljesen eltérő karakterű 7 üléses Volvot fogtunk vallatóra.","shortLead":"A bal sarokban a jó öreg XC90 felfrissített plugin hibrid csúcsmodellje, a jobb sarokban pedig a teljesen új...","id":"20250412_gigantikus-uj-volvok-egymas-ellen-hibrid-XC90-villanyos-EX90-teszt-velemeny","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/95ec62a5-c9b5-4f44-82ce-d5df5a51b4b7.jpg","index":0,"item":"c204f831-25b9-4dcb-a445-2e4e4858f235","keywords":null,"link":"/cegauto/20250412_gigantikus-uj-volvok-egymas-ellen-hibrid-XC90-villanyos-EX90-teszt-velemeny","timestamp":"2025. április. 12. 07:59","title":"Gigantikus új Volvók egymás ellen: teszten a hibrid XC90 és a villanyos EX90","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"530a6b5a-c457-428a-af88-ce65dd0db677","c_author":"Riba István","category":"360","description":"Bármikor volt szó atomfegyverekről, az amerikaiak és a franciák gyanakvással tekintettek egymásra. Charles de Gaulle francia elnök különutas nagyhatalmi politikájával elérte, hogy a lazuló amerikai védőerő közepette Európában Franciaországnak van az Egyesült Királyság mellett nukleáris arzenálja.","shortLead":"Bármikor volt szó atomfegyverekről, az amerikaiak és a franciák gyanakvással tekintettek egymásra. Charles de Gaulle...","id":"20250413_hvg-charles-de-gaulle-francia-atomprogram-elrettentes-doktrinaja","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/530a6b5a-c457-428a-af88-ce65dd0db677.jpg","index":0,"item":"63ed8455-2e8c-47ab-b37e-d22fe069ffcb","keywords":null,"link":"/360/20250413_hvg-charles-de-gaulle-francia-atomprogram-elrettentes-doktrinaja","timestamp":"2025. április. 13. 12:30","title":"Amikor a franciák komolyan vették a függetlenedést Amerikától: hogyan teremtett atomhatalmat De Gaulle Európa közepén?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"dea10479-57e0-4583-b52f-8b63d815ae09","c_author":"MOHU","category":"brandcontent","description":"A kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) keretében már második éve vállalnak fontos szerepet a gyártók abban, hogy termékeik megfelelő módon hasznosuljanak újra, ezzel óvva környezetünket és erősítve a gazdaságot. A már működő rendszer azonban most szigorodik: áprilistól bírságot kaphat az, aki nem, vagy nem valós adatot szolgáltat a hatóság részére. Cikkünkben azt nézzük meg, mi a bírság célja, és hogy kinek, miért és mennyit kell fizetnie.","shortLead":"A kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) keretében már második éve vállalnak fontos szerepet a gyártók abban...","id":"20250305_Aprilistol-birsag-EPR-adatszolgaltatas-MOHU","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/dea10479-57e0-4583-b52f-8b63d815ae09.jpg","index":0,"item":"1178b7a3-1d8a-4cd3-83c7-c1832ab46147","keywords":null,"link":"/brandcontent/20250305_Aprilistol-birsag-EPR-adatszolgaltatas-MOHU","timestamp":"2025. április. 13. 11:30","title":"Áprilistól bírság jár a gyártóknak az elmaradt vagy hibás EPR-adatszolgáltatásért","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":true,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":true,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b2827183-4df5-4b9f-b791-ba0392668f34","c_author":"MTI","category":"elet","description":"Felesége, Corinna segített neki a monogramja leírásában. ","shortLead":"Felesége, Corinna segített neki a monogramja leírásában. ","id":"20250413_Michael-Schumacher-alairas-sisak-Forma1-Bahreini-Nagydij","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b2827183-4df5-4b9f-b791-ba0392668f34.jpg","index":0,"item":"4f842581-1dc5-412f-bb34-8903cc5ae456","keywords":null,"link":"/elet/20250413_Michael-Schumacher-alairas-sisak-Forma1-Bahreini-Nagydij","timestamp":"2025. április. 13. 15:46","title":"Michael Schumacher is aláírta a sisakot, amivel a Forma-1-es világbajnokok a demencia elleni küzdelmet segítik","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"88e52330-ecea-451b-b57c-10517c722ccc","c_author":"Matalin Dóra","category":"360","description":"„Soha annyi kóros bőrelváltozást nem fedeztünk fel és küldtünk tovább a bőrgyógyászokhoz, mint tavaly” – mondja Szakonyi Eszter egészségügyi szakkozmetikus. Nem véletlen, hogy a bőrt kívül-belül nagyon komolyan fel kell készíteni a nap első erőteljesebb sugaraira. Áprilistól például már kerülni kell az invazív kezeléseket, a fényvédő krémeket pedig akár 2-3 óránként újra kell kenni.","shortLead":"„Soha annyi kóros bőrelváltozást nem fedeztünk fel és küldtünk tovább a bőrgyógyászokhoz, mint tavaly” – mondja...","id":"20250413_hvg-tavaszi-borepites-borapolas-erosebb-napsugarak-soklepcsos-rutinok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/88e52330-ecea-451b-b57c-10517c722ccc.jpg","index":0,"item":"59a9875f-672a-448e-9873-b919de1032bc","keywords":null,"link":"/360/20250413_hvg-tavaszi-borepites-borapolas-erosebb-napsugarak-soklepcsos-rutinok","timestamp":"2025. április. 13. 10:30","title":"Télen „bontjuk” a bőrt, tavasztól őszig viszont építjük – miért kerüljük a botoxot és a soklépcsős rutint?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"6d8fdd31-5a04-47c7-ad48-606897848f6b","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Ügyes módszerrel ragaszkodik a telefonhoz egy androidos kémprogram, ha a felhasználó szeretné eltávolítani. A jó hír, hogy van egy módszer, amivel mégis törölheti.","shortLead":"Ügyes módszerrel ragaszkodik a telefonhoz egy androidos kémprogram, ha a felhasználó szeretné eltávolítani. A jó hír...","id":"20250412_android-kemprogram-torles-jelszo-csokkentett-mod","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/6d8fdd31-5a04-47c7-ad48-606897848f6b.jpg","index":0,"item":"2b18bbb3-c170-4d78-8940-8fd78f1f1dc1","keywords":null,"link":"/tudomany/20250412_android-kemprogram-torles-jelszo-csokkentett-mod","timestamp":"2025. április. 12. 20:03","title":"Szintet lépett az egyik kémprogram – jelszót kér, ha törölni próbálja. De túl lehet járni az eszén","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"cb784530-2ee2-47df-88f1-6b7a06cb4736","c_author":"hvg360","category":"360","description":"Az USA éppen most számolja fel a jó hírét, és nagy a veszélye annak, hogy ha mindenki rossz irányba megy, abból igen komoly krízis lehet – állapította meg Clemens Fuest tekintélyes német közgazdász.","shortLead":"Az USA éppen most számolja fel a jó hírét, és nagy a veszélye annak, hogy ha mindenki rossz irányba megy, abból igen...","id":"20250413_IFO-fonok-Sajnos-nem-lehet-kizarni-a-vilaggazdasagi-valsag-lehetoseget","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/cb784530-2ee2-47df-88f1-6b7a06cb4736.jpg","index":0,"item":"c2aa8156-6ff1-42cd-ad6e-24bacf06cdb4","keywords":null,"link":"/360/20250413_IFO-fonok-Sajnos-nem-lehet-kizarni-a-vilaggazdasagi-valsag-lehetoseget","timestamp":"2025. április. 13. 11:58","title":"IFO-főnök: Sajnos nem lehet kizárni a világgazdasági válság lehetőségét","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4a03ace3-7cca-4c2c-8f70-166e60eeda7e","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Takács Péter szerint ennek ellenére összességében jók az első tapasztalatok. ","shortLead":"Takács Péter szerint ennek ellenére összességében jók az első tapasztalatok. ","id":"20250412_Bevallotta-az-egeszsegugyi-allamtitkar-hogy-neha-neki-is-gondot-okoz-az-uj-idopontfoglalo-rendszer","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4a03ace3-7cca-4c2c-8f70-166e60eeda7e.jpg","index":0,"item":"08d29a7d-0ecf-4a89-b69f-66092a7ee990","keywords":null,"link":"/itthon/20250412_Bevallotta-az-egeszsegugyi-allamtitkar-hogy-neha-neki-is-gondot-okoz-az-uj-idopontfoglalo-rendszer","timestamp":"2025. április. 12. 10:56","title":"Bevallotta az egészségügyi államtitkár, hogy néha neki is gondot okoz az új időpontfoglaló-rendszer","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Ha az autót kihozzuk a szalonból, már használt autónak tekinthető.
Ha az autót kihozzuk a szalonból, már használt autónak tekinthető. Jobb esetben az első három évben csak a kötelező szerviz során nyúlnak az autónkhoz, átvizsgálják, cserélik a folyadékokat és már mehetünk is. Idén a Toyota Prius bizonyult a legmegbízhatóbbnak a 2-3 évesek között, a Porsche Boxter/Cayman és a Toyota Corolla Verso a 4-5 évesek között, Porsche 911 a 6-7, a 8-9 és a 10-11 évesek között.
Általánosságban elmondható, hogy az autók megbízhatósága romlott, a tavalyi 17,6 százalék után idén 19,5 százalékukban tapasztaltak jelentékeny meghibásodást. A vizsgálatokat a TÜV német vizsgaállomások 2009 júniusa és 2010 júniusa között végezték el.
2-3 éves autók (átlagos jelentékeny meghibásodás 5,5 százalék) 1. Toyota Prius; 2,2 százalék (jelentékeny meghibásodás a vizsgált Priusok között); 43 000 kilométer átlagos futásteljesítmény 2. Porsche 911; 2,3%; 33 000 km 2. Toyota Auris; 2,3%, 37 000 km 2. Mazda 2; 2,3%, 33 000 km 5. Smart Fortwo; 2,5% 29 000 km 6. VW Golf Plus; 2,6%; 43 000 km 7. Ford Fusion; 2,7%; 34 000 km 7. Suzuki SX4; 2,7%; 40 000 km 9. Toyota RAV4; 2,8%; 49 000 km 9. Toyota Corolla Verso; 2,8%; 49 000 km 11. Mercedes C-osztály; 2,9%; 46 000 km 11. Mazda 3; 2,9%; 42 000 km 13. Audi A3; 3,3%; 53 000 km 13. Honda Jazz; 3,3%; 34 000 km 15. Mazda MX-5; 3,4%; 31 000 km 15. Toyota Avensis; 3,4%; 55 000 km 15. Toyota Yaris; 3,4%; 36 000 km 18. Mazda 6; 3,5%; 53 000 km 19. Porsche Boxter/Cayman; 3,6%; 33 000 km 20. Audi TT; 3,7%; 41 000 km 20. VW Eos; 3,7%; 41 000 km 22. VW Golf; 3,8%; 50 000 km 22. Opel Meriva; 3,8%; 36 000 km 24. Opel Vectra; 4%; 66 000 km 24. Kia Cee'd; 4%; 40 000 km 26. Ford Mondeo; 4,1%; 53 000 km 26. Ford Fiesta; 4,1%; 36 000 km 26. Porsche Cayenne; 4,1%; 52 000 km 26. Mazda 5; 4,1%; 50 000 km 26. Suzuki Swift; 4,1%; 36 000 km 31. Audi A4; 4,2%; 71 000 km 31. Opel Astra; 4,2%; 51 000 km 31. VW Touran; 4,2%; 64 000 km 34. Mercedes B-osztály; 4,3%; 43 000 km 34. Opel Tigra TwinTop; 4,3%; 32 000 km 34. Nissan Note; 4,3%; 41 000 km 34. Skoda Fabia; 4,3%; 34 000 km 34. Toyota Aygo; 4,3%; 36 000 km 39. BMW 7; 4,4%; 69 000 km 39. Ford Focus C-Max; 4,4%; 47 000 km 39. Opel Corsa; 4,4%; 37 000 km 39. Honda Civic; 4,4%; 44 000 km 39. Suzuki Grand Vitara; 4,4%; 44 000 km 44. Ford Focus; 4,5%; 53 000 km 44. Opel Antara; 4,5%; 48 000 km 44. Kia Rio; 4,5%; 42 000 km 47. Audi A6; 4,7%; 85 000 km 47. BMW 1; 4,7%; 47 000 km 47. BMW 3; 4,7%; 58 000 km 47. Fiat Bravo; 4,7%; 35 000 km 47. Mitsubishi Colt; 4,7%; 37 000 km 52. Mercedes A-osztály; 4,8%; 38 000 km 53. BMW Z4; 4,9%; 37 000 km 53. Mercedes SLK; 4,9%; 34 000 km 53. Nissan Micra; 4,9%; 34 000 km 53. Renault Modus; 4,9%; 35 000 km 53. Seat Altea; 4,9%; 47 000 km 58. Audi A8; 5%; 85 000 km 58. BMW X3; 5%; 55 000 km 58. Ford Galaxy/S-Max; 5%; 68 000 km 58. Daihatsu Sirion; 5%; 35 000 km 62. Citroen C1; 5,1%; 42 000 km 63. Opel Zafira; 5,2%; 58 000 km 63. Honda CR-V; 5,2%; 48 000 km 63. Renault Clio; 5,2%; 38 000 km 63. Skoda Octavia; 5,2%; 68 000 km 67. VW Passat; 5,3%; 88 000 km 67. Peugeot 107; 5,3%; 36 000 km 69. Honda Accord; 5,5%; 50 000 km 69. Seat Alhambra; 5,5%; 65 000 km 69. Subaru Forester; 5,5%; 48 000 km Átlag: 5,5% 72. Audi Q7; 5,6%; 75 000 km 72. Mini; 5,6%; 36 000 km 72. Citroen C4 (Picasso); 5,6%; 54 000 km 72. Mitsubishi Outlander; 5,6%; 52 000 km 76. Ford Ka; 5,7%; 34 000 km 76. VW Beetle; 5,7%; 35 000 km 76. Hyundai Matrix; 5,7%; 38 000 km 76. Seat Leon; 5,7%; 51 000 km 80. Renault Scénic; 5,8%; 47 000 km 81. VW Caddy Life; 5,9%; 60 000 km 81. Skoda Roomster; 5,9%; 46 000 km 81. Volvo S40/V50; 5,9%; 68 000 km 84. Opel Agila; 6%; 33 000 km 85. VW Polo; 6,1%; 39 000 km 85. Nissan X-Trail; 6,1%; 55 000 km 87. Hyundai Getz; 6,3%; 36 000 km 88. Chevrolet Aveo; 6,4%; 35 000 km 89. Mercedes CLK; 6,5%; 44 000 km 89. Renault Twingo; 6,5%; 34 000 km 91. Smart Forfour; 6,6%; 44 000 km 91. VW Touareg; 6,6%; 66 000 km 93. Mercedes E-osztály; 6,7%; 77 000 km 94. VW Fox; 6,9%; 38 000 km 94. Hyundai Tucson; 6,9%; 46 000 km 96. VW Sharan; 7%; 73 000 km 97. Mercedes M-osztály; 7,1%; 66 000 km 97. Mercedes S-osztály; 7,1%; 72 000 km 99. BMW 5; 7,4%; 75 000 km 99. Alfa Romeo 147; 7,4%; 48 000 km 99. Fiat Panda; 7,4%; 36 000 km 102. Kia Picanto; 7,5%; 34 000 km 103. Chervolet Matiz; 7,8%; 34 000 km 104. BMW X5; 7,9%; 66 000 km 104. Citroen C3; 7,9%; 38 000 km 104. Renault Mégane; 7,9%; 52 000 km 107. Fiat Punto; 8%; 41 000 km 108. Citroen Berlingo; 8,2%; 55 000 km 108. Hyundai Santa Fe; 8,2%; 57 000 km 110. Alfa Romeo 159; 8,5%; 58 000 km 110. Peugeot 1007; 8,5%; 30 000 km 110. Seat Ibiza/Cordoba; 8,5%; 41 000 km 113. Peugeot 207; 8,7%; 39 000 km 114. Renault Laguna; 8,8%; 64 000 km 115. Renault Kangoo; 8,9%; 47 000 km 116. Citroen C4; 9%; 48 000 km 117. Kia Sorento; 9,2%; 55 000 km 118. Volvo V70/XC70; 9,3%; 81 000 km 119. Peugeot 307; 9,9%; 50 000 km 120. Citroen C5; 10%; 61 000 km 120. Renault Espace; 10%; 67 000 km 122. Citroen C2; 10,1%; 38 000 km 123. Dacia Logan; 11%; 48 000 km 123. Peugeot 407; 11%; 63 000 km 125. Volvo XC90; 11,2%; 73 000 km 126. Fiat Doblo; 11,8%; 56 000 km 127. Hyundai Atos; 12,2%; 31 000 km 128. Kia Carnival; 23,8%; 58 000 km
A 4-5, a 6-7, a 8-9 és a 10-11 éves autók toplistáját hamarosan olvashatják az Autómenedzseren.