Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"93d70e5e-2d70-4008-89ac-02df1fe59152","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Amiben Orbán van, az leszálló ágnak tűnik a válság miatt, de hogy ez a rendszerének a végét is jelenti-e, az ma nyitott kérdés Zárug Péter Farkas szerint. A politológus Magyar Péterről úgy látja, sokan beleszaladtak már félmeztelenül a bozóttűzbe, de ő nem fog.","shortLead":"Amiben Orbán van, az leszálló ágnak tűnik a válság miatt, de hogy ez a rendszerének a végét is jelenti-e, az ma nyitott...","id":"20250523_zarug-peter-farkas-politologus-orban-viktor-valasztas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/93d70e5e-2d70-4008-89ac-02df1fe59152.jpg","index":0,"item":"70a07594-ec18-4a91-aaca-2180d2eb1701","keywords":null,"link":"/itthon/20250523_zarug-peter-farkas-politologus-orban-viktor-valasztas","timestamp":"2025. május. 23. 14:20","title":"Orbán nagy válságáról beszél Zárug Péter Farkas jobboldali politológus, de egy választási vereség után sem temetné még","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"12214238-7675-48f1-8d62-43d99df99d53","c_author":"hvg360","category":"360","description":"A Harvard legázolásában visszaköszön az orbáni minta, Kína viszont alighanem nem tud hová lenni örömében, hiszen legfőbb ellenfele saját magát bénítja meg. Közben senki nem hisz már a békemegállapodásban, ám akárhogy is próbálja Trump eltolni magától, Ukrajna az ő háborúja, amit Putyinnak esze ágában sincs abbahagyni, és még csak most kezdi igazán önteni bele a pénzt. De nagy bajok vannak Izraelben és Franciaországban is. Nemzetközi lapszemle. ","shortLead":"A Harvard legázolásában visszaköszön az orbáni minta, Kína viszont alighanem nem tud hová lenni örömében, hiszen...","id":"20250524_Orban-es-a-tobbi-jobboldali-populista-teljesen-felreetette-Trump-szandekait-lapszemle","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/12214238-7675-48f1-8d62-43d99df99d53.jpg","index":0,"item":"044fda5c-6a23-4a4f-aae4-2c6f44d4e023","keywords":null,"link":"/360/20250524_Orban-es-a-tobbi-jobboldali-populista-teljesen-felreetette-Trump-szandekait-lapszemle","timestamp":"2025. május. 24. 15:04","title":"Orbán és a többi jobboldali populista teljesen félreértette Trumpot?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"5be7a7f6-f64e-4711-b602-63885d18e1ee","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"A tolvajok a meglopott cégtulajdonosnak kínálták a portékát, aki hamar gyanút fogott és értesítette a rendőrséget. ","shortLead":"A tolvajok a meglopott cégtulajdonosnak kínálták a portékát, aki hamar gyanút fogott és értesítette a rendőrséget. ","id":"20250523_dio-tolvaj-nemet-rendorseg-hamburg-tonna-kontener","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5be7a7f6-f64e-4711-b602-63885d18e1ee.jpg","index":0,"item":"d301fa2e-8241-4b80-a78c-812e4bfb5abc","keywords":null,"link":"/elet/20250523_dio-tolvaj-nemet-rendorseg-hamburg-tonna-kontener","timestamp":"2025. május. 23. 21:12","title":"Több tonna diót lopott el egy német banda, ám egy amatőr hiba miatt nem sikerült pénzzé tenniük a zsákmányt","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4eb4be6d-4efe-4cf6-a3ad-c4e4f3787fb3","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"A német cég főüzemével osztoznak majd a gyártáson.","shortLead":"A német cég főüzemével osztoznak majd a gyártáson.","id":"20250523_Reszben-elviszik-az-Audi-Q3-gyartasat-Gyorbol","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4eb4be6d-4efe-4cf6-a3ad-c4e4f3787fb3.jpg","index":0,"item":"709be6a6-d0ef-4e29-94d1-137f069169f9","keywords":null,"link":"/cegauto/20250523_Reszben-elviszik-az-Audi-Q3-gyartasat-Gyorbol","timestamp":"2025. május. 23. 12:52","title":"Részben elviszik az Audi Q3 gyártását Győrből","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"5fc6a58f-6dde-4035-90f0-6a683db70008","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Terjedni kezdtek a minden tudományos alapot nélkülöző összeesküvés-elméletek a volt elnök rákos megbetegedésével kapcsolatban. Vannak, akik már „turbó rákot” emlegetnek.","shortLead":"Terjedni kezdtek a minden tudományos alapot nélkülöző összeesküvés-elméletek a volt elnök rákos megbetegedésével...","id":"20250523_joe-biden-prosztatarak-konteok-osszeeskuves-elmeletek-covid-19-vakcina","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5fc6a58f-6dde-4035-90f0-6a683db70008.jpg","index":0,"item":"108a9ceb-4e89-408f-9b49-5cbbeb4983b7","keywords":null,"link":"/tudomany/20250523_joe-biden-prosztatarak-konteok-osszeeskuves-elmeletek-covid-19-vakcina","timestamp":"2025. május. 23. 12:03","title":"A Covid–19 elleni vakcina okozta Joe Biden rákját? Beindultak a konteók a volt elnök daganata kapcsán","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b9765fe4-8a52-4542-901a-b708b37c2209","c_author":"MTI","category":"sport","description":"Hiába nyert az Inter idegenben, a nápolyi csapat megtartotta otthon egypontos előnyét és megszerezte negyedik bajnoki címét.","shortLead":"Hiába nyert az Inter idegenben, a nápolyi csapat megtartotta otthon egypontos előnyét és megszerezte negyedik bajnoki...","id":"20250523_Negyedszer-lett-bajnok-a-Napoli","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b9765fe4-8a52-4542-901a-b708b37c2209.jpg","index":0,"item":"ac884ed3-9b69-4002-917a-11d0c7097027","keywords":null,"link":"/sport/20250523_Negyedszer-lett-bajnok-a-Napoli","timestamp":"2025. május. 23. 23:08","title":"Negyedszer lett bajnok a Napoli","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"3e82e93a-052c-4446-a808-ed0e689bee56","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Az iPhone egyik legügyesebb trükkjével vetekedhet majd az az új androidos funkció, amelyet egyelőre csendben fejleszt a Google. Egy intelligens megjelenési módról van szó.","shortLead":"Az iPhone egyik legügyesebb trükkjével vetekedhet majd az az új androidos funkció, amelyet egyelőre csendben fejleszt...","id":"20250524_keszenlet-mod-android-ios-iphone","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/3e82e93a-052c-4446-a808-ed0e689bee56.jpg","index":0,"item":"7d73d5e8-7a83-48d2-9212-30d22df4aaa3","keywords":null,"link":"/tudomany/20250524_keszenlet-mod-android-ios-iphone","timestamp":"2025. május. 24. 12:03","title":"Irigyelt különleges mód jön az androidos telefonokra","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"48308ec0-2123-49de-96fe-39e3dd6fa1d9","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Európába érkezett az A6-os Audi, az 5-ös BMW és a Mercedes E-osztály legfrissebb japán kihívója.","shortLead":"Európába érkezett az A6-os Audi, az 5-ös BMW és a Mercedes E-osztály legfrissebb japán kihívója.","id":"20250523_szemrevalo-luxusauto-a-most-eloszor-villanyautokent-is-elerheto-lexus-es-szedan","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/48308ec0-2123-49de-96fe-39e3dd6fa1d9.jpg","index":0,"item":"5b2f1039-982d-45c0-a92e-7d7928ea8b68","keywords":null,"link":"/cegauto/20250523_szemrevalo-luxusauto-a-most-eloszor-villanyautokent-is-elerheto-lexus-es-szedan","timestamp":"2025. május. 23. 07:59","title":"Szemrevaló luxusautó a most először villanyautóként is elérhető Lexus ES szedán","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Ha az autót kihozzuk a szalonból, már használt autónak tekinthető.
Ha az autót kihozzuk a szalonból, már használt autónak tekinthető. Jobb esetben az első három évben csak a kötelező szerviz során nyúlnak az autónkhoz, átvizsgálják, cserélik a folyadékokat és már mehetünk is. Idén a Toyota Prius bizonyult a legmegbízhatóbbnak a 2-3 évesek között, a Porsche Boxter/Cayman és a Toyota Corolla Verso a 4-5 évesek között, Porsche 911 a 6-7, a 8-9 és a 10-11 évesek között.
Általánosságban elmondható, hogy az autók megbízhatósága romlott, a tavalyi 17,6 százalék után idén 19,5 százalékukban tapasztaltak jelentékeny meghibásodást. A vizsgálatokat a TÜV német vizsgaállomások 2009 júniusa és 2010 júniusa között végezték el.
2-3 éves autók (átlagos jelentékeny meghibásodás 5,5 százalék) 1. Toyota Prius; 2,2 százalék (jelentékeny meghibásodás a vizsgált Priusok között); 43 000 kilométer átlagos futásteljesítmény 2. Porsche 911; 2,3%; 33 000 km 2. Toyota Auris; 2,3%, 37 000 km 2. Mazda 2; 2,3%, 33 000 km 5. Smart Fortwo; 2,5% 29 000 km 6. VW Golf Plus; 2,6%; 43 000 km 7. Ford Fusion; 2,7%; 34 000 km 7. Suzuki SX4; 2,7%; 40 000 km 9. Toyota RAV4; 2,8%; 49 000 km 9. Toyota Corolla Verso; 2,8%; 49 000 km 11. Mercedes C-osztály; 2,9%; 46 000 km 11. Mazda 3; 2,9%; 42 000 km 13. Audi A3; 3,3%; 53 000 km 13. Honda Jazz; 3,3%; 34 000 km 15. Mazda MX-5; 3,4%; 31 000 km 15. Toyota Avensis; 3,4%; 55 000 km 15. Toyota Yaris; 3,4%; 36 000 km 18. Mazda 6; 3,5%; 53 000 km 19. Porsche Boxter/Cayman; 3,6%; 33 000 km 20. Audi TT; 3,7%; 41 000 km 20. VW Eos; 3,7%; 41 000 km 22. VW Golf; 3,8%; 50 000 km 22. Opel Meriva; 3,8%; 36 000 km 24. Opel Vectra; 4%; 66 000 km 24. Kia Cee'd; 4%; 40 000 km 26. Ford Mondeo; 4,1%; 53 000 km 26. Ford Fiesta; 4,1%; 36 000 km 26. Porsche Cayenne; 4,1%; 52 000 km 26. Mazda 5; 4,1%; 50 000 km 26. Suzuki Swift; 4,1%; 36 000 km 31. Audi A4; 4,2%; 71 000 km 31. Opel Astra; 4,2%; 51 000 km 31. VW Touran; 4,2%; 64 000 km 34. Mercedes B-osztály; 4,3%; 43 000 km 34. Opel Tigra TwinTop; 4,3%; 32 000 km 34. Nissan Note; 4,3%; 41 000 km 34. Skoda Fabia; 4,3%; 34 000 km 34. Toyota Aygo; 4,3%; 36 000 km 39. BMW 7; 4,4%; 69 000 km 39. Ford Focus C-Max; 4,4%; 47 000 km 39. Opel Corsa; 4,4%; 37 000 km 39. Honda Civic; 4,4%; 44 000 km 39. Suzuki Grand Vitara; 4,4%; 44 000 km 44. Ford Focus; 4,5%; 53 000 km 44. Opel Antara; 4,5%; 48 000 km 44. Kia Rio; 4,5%; 42 000 km 47. Audi A6; 4,7%; 85 000 km 47. BMW 1; 4,7%; 47 000 km 47. BMW 3; 4,7%; 58 000 km 47. Fiat Bravo; 4,7%; 35 000 km 47. Mitsubishi Colt; 4,7%; 37 000 km 52. Mercedes A-osztály; 4,8%; 38 000 km 53. BMW Z4; 4,9%; 37 000 km 53. Mercedes SLK; 4,9%; 34 000 km 53. Nissan Micra; 4,9%; 34 000 km 53. Renault Modus; 4,9%; 35 000 km 53. Seat Altea; 4,9%; 47 000 km 58. Audi A8; 5%; 85 000 km 58. BMW X3; 5%; 55 000 km 58. Ford Galaxy/S-Max; 5%; 68 000 km 58. Daihatsu Sirion; 5%; 35 000 km 62. Citroen C1; 5,1%; 42 000 km 63. Opel Zafira; 5,2%; 58 000 km 63. Honda CR-V; 5,2%; 48 000 km 63. Renault Clio; 5,2%; 38 000 km 63. Skoda Octavia; 5,2%; 68 000 km 67. VW Passat; 5,3%; 88 000 km 67. Peugeot 107; 5,3%; 36 000 km 69. Honda Accord; 5,5%; 50 000 km 69. Seat Alhambra; 5,5%; 65 000 km 69. Subaru Forester; 5,5%; 48 000 km Átlag: 5,5% 72. Audi Q7; 5,6%; 75 000 km 72. Mini; 5,6%; 36 000 km 72. Citroen C4 (Picasso); 5,6%; 54 000 km 72. Mitsubishi Outlander; 5,6%; 52 000 km 76. Ford Ka; 5,7%; 34 000 km 76. VW Beetle; 5,7%; 35 000 km 76. Hyundai Matrix; 5,7%; 38 000 km 76. Seat Leon; 5,7%; 51 000 km 80. Renault Scénic; 5,8%; 47 000 km 81. VW Caddy Life; 5,9%; 60 000 km 81. Skoda Roomster; 5,9%; 46 000 km 81. Volvo S40/V50; 5,9%; 68 000 km 84. Opel Agila; 6%; 33 000 km 85. VW Polo; 6,1%; 39 000 km 85. Nissan X-Trail; 6,1%; 55 000 km 87. Hyundai Getz; 6,3%; 36 000 km 88. Chevrolet Aveo; 6,4%; 35 000 km 89. Mercedes CLK; 6,5%; 44 000 km 89. Renault Twingo; 6,5%; 34 000 km 91. Smart Forfour; 6,6%; 44 000 km 91. VW Touareg; 6,6%; 66 000 km 93. Mercedes E-osztály; 6,7%; 77 000 km 94. VW Fox; 6,9%; 38 000 km 94. Hyundai Tucson; 6,9%; 46 000 km 96. VW Sharan; 7%; 73 000 km 97. Mercedes M-osztály; 7,1%; 66 000 km 97. Mercedes S-osztály; 7,1%; 72 000 km 99. BMW 5; 7,4%; 75 000 km 99. Alfa Romeo 147; 7,4%; 48 000 km 99. Fiat Panda; 7,4%; 36 000 km 102. Kia Picanto; 7,5%; 34 000 km 103. Chervolet Matiz; 7,8%; 34 000 km 104. BMW X5; 7,9%; 66 000 km 104. Citroen C3; 7,9%; 38 000 km 104. Renault Mégane; 7,9%; 52 000 km 107. Fiat Punto; 8%; 41 000 km 108. Citroen Berlingo; 8,2%; 55 000 km 108. Hyundai Santa Fe; 8,2%; 57 000 km 110. Alfa Romeo 159; 8,5%; 58 000 km 110. Peugeot 1007; 8,5%; 30 000 km 110. Seat Ibiza/Cordoba; 8,5%; 41 000 km 113. Peugeot 207; 8,7%; 39 000 km 114. Renault Laguna; 8,8%; 64 000 km 115. Renault Kangoo; 8,9%; 47 000 km 116. Citroen C4; 9%; 48 000 km 117. Kia Sorento; 9,2%; 55 000 km 118. Volvo V70/XC70; 9,3%; 81 000 km 119. Peugeot 307; 9,9%; 50 000 km 120. Citroen C5; 10%; 61 000 km 120. Renault Espace; 10%; 67 000 km 122. Citroen C2; 10,1%; 38 000 km 123. Dacia Logan; 11%; 48 000 km 123. Peugeot 407; 11%; 63 000 km 125. Volvo XC90; 11,2%; 73 000 km 126. Fiat Doblo; 11,8%; 56 000 km 127. Hyundai Atos; 12,2%; 31 000 km 128. Kia Carnival; 23,8%; 58 000 km
A 4-5, a 6-7, a 8-9 és a 10-11 éves autók toplistáját hamarosan olvashatják az Autómenedzseren.