Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"3f77e0bb-77a0-4e02-9f84-cdf186a66086","c_author":"HVG","category":"kkv","description":"Olyan stabil volt a TV2 gazdálkodása, mint ha semmi nem drágult volna, szinte minden fontos számuk ugyanolyan lett 2024-ben, mint amilyen 2023-ban volt.","shortLead":"Olyan stabil volt a TV2 gazdálkodása, mint ha semmi nem drágult volna, szinte minden fontos számuk ugyanolyan lett...","id":"20250602_tv2-media-nyereseg-beszamolo","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/3f77e0bb-77a0-4e02-9f84-cdf186a66086.jpg","index":0,"item":"1edcfb52-1d69-4ac6-bed4-0282a577899b","keywords":null,"link":"/kkv/20250602_tv2-media-nyereseg-beszamolo","timestamp":"2025. június. 02. 10:59","title":"Kétmilliárd forint nyereséget hozott a TV2","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"fdc1bc50-caa2-47d4-ad6a-2ce688293d94","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Amikor az embernek van egy jó ötlete, miből alapíthatná meg a saját cégét, könnyen ijedhet meg a sok hivatalos tennivalótól. Nekik segítünk eligazodni a bürokrácia, az adózás és a munkatársakkal kapcsolatos ügyintézés útvesztőiben.","shortLead":"Amikor az embernek van egy jó ötlete, miből alapíthatná meg a saját cégét, könnyen ijedhet meg a sok hivatalos...","id":"20250602_kasszakulcs-vallalkozas-inditas-podcast","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/fdc1bc50-caa2-47d4-ad6a-2ce688293d94.jpg","index":0,"item":"ffc7af30-03ac-4f2f-9311-8dfbaf9e8f25","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250602_kasszakulcs-vallalkozas-inditas-podcast","timestamp":"2025. június. 02. 05:50","title":"Hogyan indítsak vállalkozást? – Kasszakulcs","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e0e337ee-35a8-49f8-8368-787545ab7a18","c_author":"bankmonitor.hu","category":"kkv","description":"Alapvetően pozitívnak tekinthető az, amit az önkéntes nyugdíjpénztáraknál lehet látni. Folyamatosan emelkedik a tagok száma és átlagos befizetése is. A 2025 első negyedévében látott 12 ezer forintos átlagos havi tagi befizetésből azonban nem fog összejönni semmi a nyugdíjas évekre. Sőt, ez az összeg reál értelemben elmarad a 2020-as átlagos tagi befizetések szintjétől is.","shortLead":"Alapvetően pozitívnak tekinthető az, amit az önkéntes nyugdíjpénztáraknál lehet látni. Folyamatosan emelkedik a tagok...","id":"20250602_Atlagosan-havi-12-ezer-Ft-ot-fizettek-be-a-tagok-az-ONYP-szamlajukra","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e0e337ee-35a8-49f8-8368-787545ab7a18.jpg","index":0,"item":"e926ab0b-8852-42aa-a0fd-7cdec92a6842","keywords":null,"link":"/kkv/20250602_Atlagosan-havi-12-ezer-Ft-ot-fizettek-be-a-tagok-az-ONYP-szamlajukra","timestamp":"2025. június. 02. 11:08","title":"Csalódottak lesznek azok a nyugdíjasok, akik most az átlagos havi összeget fizetik be az önkéntes pénztárakba","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"1a084f88-26d4-4e0d-b919-41f7310f413e","c_author":"Maltofer","category":"brandchannel","description":"A vas a szervezetünk egyik alapköve, ami döntő szerepet játszik az egészségünk fenntartásában: támogatja az anyagcserét, a növekedést és a normális sejtműködést. De vajon mindenkinek ugyanannyi vasra van szüksége? Távolról sem! Lássuk, milyen tényezőktől függ, mennyit kell bevinnünk belőle.","shortLead":"A vas a szervezetünk egyik alapköve, ami döntő szerepet játszik az egészségünk fenntartásában: támogatja...","id":"20250505_Vasbevitel-vastartalmu-elelmiszerek-maltofer","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/1a084f88-26d4-4e0d-b919-41f7310f413e.jpg","index":0,"item":"beab4618-d3d2-44ae-9c20-b31b791efcbf","keywords":null,"link":"/brandchannel/20250505_Vasbevitel-vastartalmu-elelmiszerek-maltofer","timestamp":"2025. június. 01. 15:30","title":"Elég vasat eszünk meg naponta? A válasz nem egyértelmű!","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":true,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":"Maltofer","c_partnerlogo":"b5850ba1-e583-4d22-9186-688d82b8c838","c_partnertag":""},{"available":true,"c_guid":"962f672a-1433-4700-b3eb-7f8f3991b3e0","c_author":"hvg.hu","category":"vilag","description":"A rengések vasárnap este nagyjából 22 órakor kezdődtek, majd három órával később, az éjszaka közepén tetőztek.","shortLead":"A rengések vasárnap este nagyjából 22 órakor kezdődtek, majd három órával később, az éjszaka közepén tetőztek.","id":"20250602_etna-vulkankitores-szicilia-hamufelho-video","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/962f672a-1433-4700-b3eb-7f8f3991b3e0.jpg","index":0,"item":"78deacc7-f8ae-4461-9aac-4ce7c2d74f38","keywords":null,"link":"/vilag/20250602_etna-vulkankitores-szicilia-hamufelho-video","timestamp":"2025. június. 02. 13:52","title":"Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videó","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"9a7bd473-cc3d-4edb-86df-362a84108e4a","c_author":"László Ferenc","category":"cegauto","description":"Az életciklusa végén járó Toyota GR Suprából a 3 literes alapmodellt, a kihegyezett Lightweight EVO kivitelt és a non-plus-ultra kategóriás méregdrága A90 Final Editiont is rendesen meghajtottuk.","shortLead":"Az életciklusa végén járó Toyota GR Suprából a 3 literes alapmodellt, a kihegyezett Lightweight EVO kivitelt és...","id":"20250602_versenypalya-toyota-gr-supra-a90-final-edition-lightweight-evo-teszt-velemeny","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/9a7bd473-cc3d-4edb-86df-362a84108e4a.jpg","index":0,"item":"5d0552bb-fcf0-472e-a7f2-ad44251664f2","keywords":null,"link":"/cegauto/20250602_versenypalya-toyota-gr-supra-a90-final-edition-lightweight-evo-teszt-velemeny","timestamp":"2025. június. 02. 08:01","title":"70 millió forintos elérhetetlen álom: versenypályáztunk a Toyota Supra búcsúzó verzióival","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2ab42cd6-3f8e-46e3-9c93-0597217758af","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Miközben a hivatalos vámadatok szerint 95 százalékkal visszaesett Oroszországban az Intel chipjeinek importja (működnek a szankciók), a processzorszállítások állítólag nemhogy visszaestek, hanem még növekedtek is (mégsem működnek a szankciók). A magyarázat a kerülőutakban keresendő.","shortLead":"Miközben a hivatalos vámadatok szerint 95 százalékkal visszaesett Oroszországban az Intel chipjeinek importja (működnek...","id":"20250601_amerikai-szankciok-megkerulese-orosz-mikroelektronika-intel-amd-chipek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2ab42cd6-3f8e-46e3-9c93-0597217758af.jpg","index":0,"item":"ec8b8656-97de-49af-b3a8-1a6e43e2e33b","keywords":null,"link":"/tudomany/20250601_amerikai-szankciok-megkerulese-orosz-mikroelektronika-intel-amd-chipek","timestamp":"2025. június. 01. 16:03","title":"Itt valami nem működik: a 95%-os szankciók ellenére lubickol Oroszország a legjobb chipekben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"c27c9072-bd33-499e-8610-6cd95c3ddf8b","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A Heves megyei kereskedelmi és iparkamara egyúttal arra biztatja a vállalkozásokat, hogy a lehetőségeikhez mérten támogassák az ügyet.","shortLead":"A Heves megyei kereskedelmi és iparkamara egyúttal arra biztatja a vállalkozásokat, hogy a lehetőségeikhez mérten...","id":"20250602_Adomanyokat-gyujt-az-egri-korhaz-hogy-legyen-klimajuk","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/c27c9072-bd33-499e-8610-6cd95c3ddf8b.jpg","index":0,"item":"5e4dbe5d-23fb-48e3-ad07-8ed64da7547c","keywords":null,"link":"/itthon/20250602_Adomanyokat-gyujt-az-egri-korhaz-hogy-legyen-klimajuk","timestamp":"2025. június. 02. 14:27","title":"Adományokat gyűjt egy egri kórház, hogy nyárra legyen klíma a fekvőbetegeknek","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Mit lehet tenni, ha a zseniális fiatal német séf által vezetett Château Hertelendy konyhájára invitálnak az Infinitisek?
Mit lehet tenni, ha a zseniális fiatal német séf által vezetett Château Hertelendy konyhájára invitálnak az Infinitisek? Igaz, az egyetlen magyarországi Relais & Châteaux intézmény kicsit messze van Budapesttől, cserében viszont a japán prémium márka autóival suhanhatunk le Somogy megyébe. Nem is tétovázunk, s csak miután már beszíjaztuk magunkat, jut eszünkbe, hogy már mind a két autót volt szerencsénk tesztelni, jó, az M-et csak Olaszországban. Munkahipotézisként azt vetettük fel, a dízel M az M7-es autópályát is bírni fogja.
Infiniti
Amatőr a pályán Ebben aztán nem is kell csalódnunk. Gondolkodunk is, mit lehetne még írni az Infinitiről, amit még nem tettünk meg. Aztán ránk mosolyog a szerencse: kiderül, hogy kollégánk a konkurens sajtókonglomerátumtól még életében nem vezetett automata autót. Infinitit meg pláne nem. Ezért aztán gondolkodás nélkül átadjuk neki a volánt, és szűkre szabott kaján vigyorral az arcunkon elkezdjük jegyzetelni, hogyan vizsgázik az EX egy amatőr kezei között.
Infiniti
A kolléga kicsit sápadtan köti be magát, kiderül, még a 15 milliós szegmens vezetésében is szűznek tekinthető. Előbb a kéziféket nem találja (az amerikai piac-érzékenység miatt bal lábbal lehet működtetni), majd időnként a legváratlanabb pillanatokban próbál kuplungolni – természetesen a széles fékpedált nyomkodva. Le a kalappal: az EX zokszó nélkül tűri a gyűrődést, nem fullad le, elegánsan rángat, talán csak a navigációs hölgy lágy hangja fordul egy árnyalatnyit sértődöttebbre.
A plázacicák is elboldogulnának vele Sose értettem, hogyan boldogulnak a szőke plázacicák az irdatlan terepjárókkal. Lehet, nem látnak ki belőlük, mégsem bőgnek le velük. Az EX tökéletesen alkalmas arra, hogy körömcipőben, friss jogsival vezessék, nem is értjük, miért csak néhány darab talált tavaly gazdára belőle. Pláne, úgy, hogy kategórián kívüli, hiszen ez volna „a világ első kupé-terepjáró crossovere”. A kolléga lassan belelendül, széles mosollyal váltogat mind a hét sebesség között, és még az sem zavarja meg, ha rászól, és leheletnyit befékez a sávelhagyó automatika. A távolságérzékelő tempomattól azonban még tart egy kicsit, ezért azt inkább kikapcsoljuk neki, ezt leszámítva, egy órán belül már úgy kezeli az EX-et, mintha mindig is Infinitit vezetett volna. Legközelebb már csak a parkolásnál bizonytalanodik el. Hiába noszogatjuk, nem bízik a tolatókamerában, a visszapillantó tükrökre hagyatkozik. Pedig az általunk eddig tesztelt márkák közül az Infinitié a legprecízebb tolatókamera, egyebek mellett szenzációs, hogy egy gomb megnyomásával mintegy felülnézetből körbepásztázhatjuk az egész autót. Nehéz vele hibázni.
Izsák Norbert
Az EX-hez képes a harmadik generációs luxus sportszedán, az M, már sokkal európaibb. A navigáció jobban kézre áll, és a beltér is rafináltabb luxust tükröz. Nemcsak sok fa és bőr van benne, hanem szofisztikált hajlatok, kanyarok, csavarok is árulkodnak a jó ízlésről – az Egyesült Államokban az M belső tere több dizájndíjat is elnyert. Senki nem panaszkodna arra, amikor az EX-be ül, hogy régimódi a dizájn (ámbár egy kicsit zavaró a műszerfalon a csöppet ódivatú piros kijelző), ám az M-be átülve legalább 5-6 év különbséget érzünk – az M javára. Olyannyira, hogy csak kicsit duzzogva ülünk később vissza az EX-be. Jóllehet ugyanaz a szimpatikusan dinamikus motor hajtja mindkettőt, az M halkabbnak tűnik. Ennek oka minden bizonnyal az aktív zajcsillapítóban keresendő. Aminek lényege, hogy két mikrofon folyamatosan feszülten figyeli a kabinban levő zajokat, és ha a dízelmotor bizonyos fordulatszámon bántóan kerregne, azonnal közbelép, és ellentétes fázisú hangokat bocsát ki az autó hangszóróin, amelyek kioltják a fülsértő zajokat.
Infiniti
Az igazi bónusz persze az lett volna, ha a már többször beharangozott hibrid modellel kerülhetünk közelebbi kapcsolatba, ám erre még sajnos, várni kell. Addig csak ismételhetjük magunkat: akiknek túl nagypapás a Merci és a Lexus, a BMW és az Audi meg túl trendi, végre van választási lehetőségük, már csak azért is, mert az M kategóriájának egyik legtágasabb belsőjével próbál egy szeletetet kihasítani magának a magyarországi luxusautópiaci tortából.