Tetszett a cikk?

A Volkswagen 10 Caddy blue-e-motion tesztelését kezdte meg a német posta (Deutsche Post DHL) kézbesítői tevékenységében. Az elektromos hajtású városi kisáruszállítók július és szeptember között Potsdamban, illetve a stahnsdorfi kézbesítőközpont környékén dolgoznak majd.

A Volkswagen Caddy blue-e-motion modelljét 85 kW teljesítményű elektromos motor hajtja, végsebességét 120 kilométer/órára szabályozza az elektronika. Lítiumion-akkumulátorai mintegy 110 kilométer hatótávot biztosítanak, ami a kézbesítői üzem keretei között bőségesen elegendőnek bizonyul. A Caddy blue-e-motion 550 kilogramm hasznos teherbírása a padlózata alá épített akkumulátornak következtében 230 kilogrammal marad el a hagyományos Caddykétől, raktere azonban megőrizte 4,2 köbméteres térfogatát.

További részletek és tervek az Autómenedzser.hu autós portálon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Biró Csongor Autó

Opel Insignia teszt: megéri-e az alkoholos Insignia?

A megújult Opel eddigi legsikeresebb modelljét, az Insigniát ezúttal ferdehátúként, kétliteres turbómotorral és bioetanol meghajtással tettük próbára. Azt is mondhatnánk: fokoztuk az élvezeteket. Hogy megéri-e alkoholos változattal autózni, a tesztből kiderül. Annyi biztos, nagyon szereti a piát.

Autó

A világ legdrágább autói

Kíváncsi arra, hogy melyek a legdrágább autók, amelyeket az eBay történetében a neten árvereztek el?