A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Kapacitásainak jobb kihasználására Európában is gyárt majd Chevrolet márkájú autókat a General Motors, és ehhez kapcsolódóan elviszi az esztergomi Suzuki-gyárból az Agila összeszerelését - írja a Népszabadság.
A GM új termékmegosztási tervei szerint Dél-Korea helyett németországi és lengyelországi telepein gyártaná a Chevrolet különböző modelljeit - írja a Népszabadság.
Az Orlando és a Captiva Bochumban, az Aveo és a Cruze Gliwiczében készülne, csakúgy, mint a Spark és az Agila következő nemzedéke. Utóbbi a Splash testvérmodellje, amit jelenleg a Magyar Suzuki bérmunkában gyárt Esztergomban - teszi hozzá a lap.
Made in Poland jelzésű Chevroletek 1929-től tíz éven át készültek már Varsóban, majd hosszú szünet után, 1992-ben gyártott ismét autót az amerikai konszern Lengyelországban. Gliwiczében jelenleg Opel Astrákat és Zafirákat gyártanak.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.