szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Továbbfejlesztett műszaki specifikáció, külön rendelhető új gyári műholdas navigációs rendszer és még több kényelmi funkció: csupán ezek az Infiniti M szedán 2013-as modellévi típusválasztékán végrehajtott legfontosabb változások.

Mostantól minden GT és S típushoz egyetlen kedvező árú extraként rendelhető az Infiniti hangfelismeréses technológiát alkalmazó Connectivi+ műholdas navigációs és szórakoztató rendszere. A rendszer része még egy fejlett klímaszabályozó rendszer is.

Immáron valamennyi alap-, GT és S modellben az új, tízhangszórós, nagy teljesítményű Bose hangrendszer található, amely nyolccsatornás hangszínszabályozást tesz lehetővé, zajkiegyenlítős. A motorzaj felharmonikusokat kioltó rendszere az utastér különböző pontjain elhelyezett mikrofonokat használ a nemkívánatos motorzajok azonosításához, majd kioltásához.

Infiniti

Az M típusok már eddig is megszokott gazdag alapfelszereltsége az összes változatban új, puhán záródó csomagtérfedél záró funkcióval egészült ki. A beltérben új kárpit található a GT és GT Premium változatok tetőborításán. Az utastér kárpitozását érintő egyéb változások közé tartozik a GT változatok bőrkárpitozása és japán kőrisfabetétei, illetve a kizárólag a GT Premium felszereltségnél elérhető Java bőrkárpit és fehér kőrisfa betétek, az ehhez tartozó exkluzív ezüstpor felületkezeléssel együtt.

Az alapmodellek (M37 benzines és M30d dízel) 7-sebességes, manuális üzemmódot is lehetővé tevő automatikus váltóval, merevlemezes háttértárral ellátott zenelejátszóval, fényerő-szabályozással kiegészített bixenon fényszórókkal, 18 hüvelykes könnyűfém felnikkel és színes központi kijelzővel vannak felszerelve. A GT modellek (M37 benzines, M30d dízel és M35h hibrid) bőrkárpitozást is kapnak, mialatt a GT Premium változatok – ezekhez szintén rendelhető mindhárom hajtáslánc – megkapják az Infiniti összes biztonságtechnikai és kényelmi felszerelését, ide értve a holttérfigyelőt, az intelligens tempomatot, illetve a sávelhagyásra figyelmeztető és azt megelőző rendszereket.

Az S Premium változatok (M37 és M30d) pontosan ugyanazokat a fejlett technológiákat kapják, mint a GT Premium, kiegészítve az S felszereltség fokozott sportosságát kiemelő típusjegyekkel: a nagyobb könnyűfém felnikkel, aktív négykerék-kormányzással, illetve sportfutóművel, fékrendszerrel és ülésekkel, valamint a fekete lakk díszítő betétekkel.  Az M30d ezen kívül S felszereltségű változatban is kapható.

A teljesítmény és innovatív technológia egyesül az M35h hibrid változatban, amelynek 364 lovas teljesítménye a sajtóanyag szerint 6,9 liter/100 kilométer vegyes fogyasztással párosul. A hibrid álló helyzetből 5,5 másodperc alatt képes elérni a 100 km/h sebességet. A megújult Infiniti M modellcsalád júliustól kezdve érhető el az európai Infiniti központokban.

A 2013-as modellév Infiniti M modellcsalád haza árai a következők:
3,7 l V6 benzinmotor
M37 13 271 500 Ft
M37 GT 13 724 700 Ft
M37 GT Premium 15 482 500 Ft
M37 S Premium 16 372 700 Ft

3,0 l V6 dízel
M30d 14 499 500 Ft
M30d GT 14 952 700 Ft
M30d S 16 277 500 Ft
M30d GT Premium 16 710 500 Ft
M30d S Premium 17 600 700 Ft

3,5 l V6/elektromos Direct Response hibrid
M35h GT 16 364 700 Ft
M35h GT Premium 18 122 500 Ft

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

I. N. Autó

Infiniti EX 30d teszt: kopasz vagy nem kopasz?

Se nem terepjáró, se nem kupé, se nem átlagos egyterű: mi az? Nos, az Infiniti szerint „a világ első kupé-terepjáró crossovere”. Ez volna az EX, aminek első dízelváltozatát teszteltük.

Izsák Norbert Autó

Infiniti M teszt: sátáni tojásfőző

Rómába invitálta e rovat szerkesztőjét az Infiniti harmadik generációs luxus sportszedánja bemutatójára. Mivel az illető inkább Opelt szeretett volna tesztelni Isztambulban, ezért muszáj Herkulesként az Infinitiben kevéssé járatos kollégára, azaz rám esett a sors. Az örök városból alig láttam valamit, viszont a tesztek során számos kisebb csodában volt részem.