szerző:
hvg.hu

A Toyota a legértékesebb autóipari márka az Interbrands által évről évre közreadott „Best Global Brands” kimutatás szerint. A japán gyártó zsinórban kilencedszer gyűjtötte be az elsőséget.

A szervezet idei értékelése szerint a Toyota 9 százalékkal növelte a brand értékét, amelyet immáron 30 milliárd dollár értékűre becsülnek. Az Interbrands szerint a Toyota sikere három fontos összetevőnek köszönhető: a kiváló ügyfélszolgálatnak, az olyan környezetkímélő járműveknek, mint például a Prius, továbbá annak, hogy a gyártó folyamatosan erősíti a kapcsolatát a fiatal vásárlókkal.

Toyota Prius
©

A Toyotát – amely a globális ranglistán a 9. helyen zárt - olyan vállalatok előzték meg, mint például az első helyezett Coca-Cola, valamint a dobogós Apple és IBM. Az autóipari cégek közül a Mercedes és a BMW közvetlenül a japán vállalat mögött végzett.

Az Interbrand a lista összeállítása során számos tényezőt vesz figyelembe azt vizsgálva, hogyan kapcsolódik a brand az ügyfelekhez és mennyivel növeli a vállalat értékét.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Már a hét évre megítélt uniós források harmadát lehívtuk

Már a hét évre megítélt uniós források harmadát lehívtuk

Megvan a TV2 új vezérigazgatója

Megvan a TV2 új vezérigazgatója

Metróhoz ragasztották magukat és hidakat blokkolnak a környezetvédők Londonban

Metróhoz ragasztották magukat és hidakat blokkolnak a környezetvédők Londonban

Fotók érkeztek a sínekre zuhant Ford Mustangról

Fotók érkeztek a sínekre zuhant Ford Mustangról

A fű lesz a megoldás, ha betiltják a műanyag szívószálakat?

A fű lesz a megoldás, ha betiltják a műanyag szívószálakat?

Nem ért véget Macron nehéz hete, most a párizsi kórházak szorongatják

Nem ért véget Macron nehéz hete, most a párizsi kórházak szorongatják