szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Toyota a legértékesebb autóipari márka az Interbrands által évről évre közreadott „Best Global Brands” kimutatás szerint. A japán gyártó zsinórban kilencedszer gyűjtötte be az elsőséget.

A szervezet idei értékelése szerint a Toyota 9 százalékkal növelte a brand értékét, amelyet immáron 30 milliárd dollár értékűre becsülnek. Az Interbrands szerint a Toyota sikere három fontos összetevőnek köszönhető: a kiváló ügyfélszolgálatnak, az olyan környezetkímélő járműveknek, mint például a Prius, továbbá annak, hogy a gyártó folyamatosan erősíti a kapcsolatát a fiatal vásárlókkal.

Toyota Prius
©

A Toyotát – amely a globális ranglistán a 9. helyen zárt - olyan vállalatok előzték meg, mint például az első helyezett Coca-Cola, valamint a dobogós Apple és IBM. Az autóipari cégek közül a Mercedes és a BMW közvetlenül a japán vállalat mögött végzett.

Az Interbrand a lista összeállítása során számos tényezőt vesz figyelembe azt vizsgálva, hogyan kapcsolódik a brand az ügyfelekhez és mennyivel növeli a vállalat értékét.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Kocsis Györgyi: Quo vadis?

Kocsis Györgyi: Quo vadis?

Ferencz Orsolya csak akkor küldene embert a Marsra, ha van esélye visszatérni

Ferencz Orsolya csak akkor küldene embert a Marsra, ha van esélye visszatérni

Boros Tamás: Az a célunk, hogy ez az ország kezdjen végre országként viselkedni

Boros Tamás: Az a célunk, hogy ez az ország kezdjen végre országként viselkedni