Tetszett a cikk?

Dél-Amerika felé terjeszkedik a Rolls-Royce: a patinás brit márka a napokban nyitotta meg a térségbeli első szalonját, amelyet a brazíliai Sao Paulóban rendeztek be.

Rolls-Royce
Rolls-Royce

A szigetországi gyártót hivatalos partnere, a Via Italia Group képviseli majd a latin-amerikai térségben, amely exkluzív márkakereskedést hozott létre: az érdeklődő dúsgazdagokat tágas, gazdagon üvegezett szalonban várják, ahol optimalizált fényviszonyok mellett bőrbevonatú nemesfa ülőgarnitúrákon ücsörögve csodálhatják a kereskedésben máris elérhető összes Phantom és Ghost modellt.

„Ebben a régióban különösen meggyőző a gazdasági növekedés, ezáltal egyre nagyobb az igény a luxustermékekkel kapcsolatban is. A Rolls-Royce nagy hangsúlyt fektet arra, hogy terjeszkedjen a gyorsan növekvő piacokon” – nyilatkozta a brazíliai szalon megnyitójának apropóján a Rolls-Royce vezérigazgatója, Torsten Müller-Ötvös.

Mint a márka kommünikéjéből kiderült: az új szalon megnyitóján koktélpartival várták a vendégeket, míg a hangulatról a helyi soul-király, Tony Gordon gondoskodott.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!