Versenygépet kapnak a futárok

A jellemzően fehér Ford Tranzitokkal rohangáló „ámokfutók” most egy komolyabb célszerszámmal gazdagodnak.

  • hvg.hu hvg.hu
Versenygépet kapnak a futárok

A látványos Ford Sport Van 155 lóerős 2,2 literes Duratorq dízelmotorral, karosszéria színére fényezett kiegészítő elemekkel riogathatnak majd a Ford kis áruszállítóját. A 18 colos, 235/50-es abroncsokkal szerelt könnyűfém keréktárcsák csak emelik a sportosságot, nem is beszélve a motorháztetőt díszítő jellegzetes kettős sávozásról.

A Sport Van modellt a Transit Custom 2,2 literes Duratorq dízelének legerősebb változat hajtja: a blokk teljesítménye 155 lóerő, forgatónyomatéka pedig 385 Nm. A jármű rövid tengelytávú dobozos karosszériával készül, legnagyobb megengedett össztömege 2,9 tonna.

A Sport Van-sorozat egyébként először a Transithoz készült 2007-ben.

Ford
Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.