Ilyen egyszerűen lehetne látni, melyik a kopott autógumi

Az autógumi sokszor alulértékelt része egy jármű állapotának, pedig ez létesít kapcsolatot az út és autó között. Jellemző eset, hogy tisztában kellene lennie a sofőröknek azzal, milyen profilmélységgel használható még a gumi, azonban ezt sokan nem ellenőrzik, illetve elhanyagolják.

  • hvg.hu hvg.hu
Ilyen egyszerűen lehetne látni, melyik a kopott autógumi
Ezen egy borzasztóan egyszerű módszerrel változatott két tervező. A Discolor Tyre nem ígér többet, mint a neve, vagyis megváltozik a színe, amikor elhasználódik. Ezzel jelentős távolságból is egyértelműen látható, melyik gumi érett meg a cserére.

A kopás révén a homogén fekete felület feltűnő narancsszínbe menne át az ötletük szerint, amelyet a hatóság is biztosan értékelne. A fejlesztésükkel ellátot abroncs 20 ezer kilométer futásteljesítmény után kér cserét.

yankodesign.com
Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.