A Hybrid Air meghajtás egy normál benzines motorból áll, amelyet gáztartály egészít ki, egy hidromotor valamint egy speciális automata váltó társaságában. A megoldással háromféle üzemmód képzelhető el: benzines, tisztán sűrített levegős vagy vegyes. A motor és a szivattyú a kocsi elejében kap helyet, a levegőtartály a kocsi alján, ezt egyébként részben a kipufogó tölti.
A műszaki részleteket nem nagyon tárták fel a franciák inkább az előnyeit ecsetelték a megoldásnak, amely elvileg 2,9 literes fogyasztást jelent 100 kilométeren és a jelenlegi átlag kisautók károsanyag-kibocsátási szintjének durván felét teljesíti. A rendszer más energia visszanyerő rendszerrel is támogatott, így a regeneratív fékek valamint a rendszer képes arra is, hogy a sűrített levegő a belsőégésű motornak szállítson nagynyomású levegőt.

A meghajtást adó rendszer súlya a szokásos motoroknál körülbelül 100 kilogramm többletet jelent, ugyanakkor nem igényel sem különleges anyagokat, mint a lítium-ion akku, illetve a szervizelése is egyszerűbb.
A PSA bejelentése szerint a rendszerrel először 2016-ban találkozhatunk majd az utcai autókban is.