Az autó 2 literes, négyhengeres, közvetlen befecskendezéses, turbós boxermotor felkészítését a Nicholson McLaren Engines nevű műhellyel karöltve végezte el a GRPM. A beavatkozásoknak köszönhetően az erőforrás a normál, közúti változat 200 lóerejéhez képest – mint azt a GRPM szakemberei ígérik – 360-400 lóerős teljesítményre lesz képes.
Az építők szerint a GT86-os Toyota GT4-es változata – amelyet hamarosan a versenypályán is tesztelnek – egy költséghatékony, belépő szintű autó lesz a megbízhatósági versenyzés világába. A BRPM kommünikéje hangsúlyozza: gyári támogatást nem kapnak a GT4-es projekthez, azonban arra a Toyota szigetországi részlege ’áldását adta’.

Toyota GT86 GT4 - fotók
GPRM
Egy példánynak egyébként már van gazdája, s a műhely előrehaladott tárgyalásokat folytat egy másik versenygép megépítéséről is. A gyártók a tavalyi kihagyás után idén újrainduló GT4 Seriesbe szánják az új autót, de mint hangsúlyozzák: a brit GT-bajnokságban és más európai versenysorozatok GT4-es kategóriájában is optimális megoldás lehet a csapatok számára.