A jelenleg sanghaji székhelyű Icona lenne a kihívója a maranellóiak szuperautóinak. A dolog azért is felemás, mert műhely korábban Torinóban működött csak átköltöztették Sanghajba. A Icona egyébként ismert munkáiról Európában is. A Renault Twizy elektromos kisautó is az ő tervezésük.
A kínai fennhatóság alá került cég első terméke a Vulcano, amely az áprilisi sanghaji autó-kiállításon mutatkozik be. A kocsitestet Samuel Chuffast tervezte, aki a Nissannak, a Jaguarnak és a Land Rovernek tervezett korábban. A hajtáslánc pedig annak a Claudio Lombardinak a munkája, aki a Ferrari ezen területének vezető mérnöke volt sokáig.
A vörösszínű kínai hibrid négykerekű 900 lóerős és a végsebessége 350 Km/h környékén lesz. Akárcsak a Ferrari új büszkeségének a LaFerrarinak.

A kínai fennhatóság alá került cég első terméke a Vulcano, amely az áprilisi sanghaji autó-kiállításon mutatkozik be. A kocsitestet Samuel Chuffast tervezte, aki a Nissannak, a Jaguarnak és a Land Rovernek tervezett korábban. A hajtáslánc pedig annak a Claudio Lombardinak a munkája, aki a Ferrari ezen területének vezető mérnöke volt sokáig.
A vörösszínű kínai hibrid négykerekű 900 lóerős és a végsebessége 350 Km/h környékén lesz. Akárcsak a Ferrari új büszkeségének a LaFerrarinak.

Icona Volcano