Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az Audi-gyár bővítésének átadása és az ott készülő első, teljes egészében magyar modell hivatalos szériaindító ceremóniája még hátra van, de már meg mutatták az Audi A3 limuzint. Megrendelni szerdától lehet, hamarosan szabad a pálya, itt vannak az árak is.
Egy szűk körű audis eseményen, pénteken bemutatták az Audi A3-as Győrben készülő szedánját. Az Audi új szegmensbenben próbálkozva főleg Amerikában, a távol-keleten és a tehetős európai piacokon kíván vásárlókat meghódítani. Az új Audi A3 limuzin, bár a márka kompakt családjába tartozik egyetlen elemében sem az A3-as készletéből építkezik és, ha alaposan szemügyre vesszük láthatóak is a különbségek. Az identitásbeli hasonlóságot a kocsi a néhai elképesztően sikeres Audi 80-astól venné át.
Ami az újdonság árait illeti: a belépő 1.4 literes benzines TFSI motoros autó, 122 lóerővel, 6,326 millió forintról indul kézi, és automata váltóval 6,99 millió. A később quattro meghajtással is kapható 1.8-as TFSI 180 lóerős változatban de elsőkerékhajtással 7,678 millió manuális váltóval, míg automatával 8,345 millió. A dízeles paletta legkisebbje az 1.6 literes TDI 105 lóerős motorral, 6,83 és 7,52 millió forint váltótól függően. A legerősebb dízel a 2.0 literes TDI 184 lóerős változatban 8,37 milliós árral manuális váltóval, míg az Audi S tronicjával 9,04 millió.
A hamarosan érkező S3 2.0 TFSI quattro pedig 300 lóerős motorral, jelenleg még beárazás alatt van.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.