A Smart Fortwo a méretéből fakadóan az egyik legpraktikusabb városi autó. Ezt a tulajdonságát szerették volna kihangsúlyozni a legújabb reklámfilmjében, amit a német BBDO ügynökség készített és a cannes-i reklámfesztiválon számos díjat bezsebeltek vele. A humoros kisfilm alapötlete az volt, hogy mi lenne, ha a Smartot a városi dzsungel helyett igazi terepre vinnék.
A kis hátsókerék-meghajtású autó persze nehezen boldogul a kátyúkkal tűzdelt emelkedővel, a méretes sziklákkal és a patakátkeléssel, de hát nem is erre tervezték, hanem a szűk utcák és az apró parkolóhelyek bevételére, amire a kisfilm végén megjelenő szlogen remekül rávilágít: „Annyira jó a terepen, mint egy terepjáró a városban.”
Terepen botladozik a Smart a legviccesebb reklámjában – videó
A kétszemélyes kisautó a városi dzsungelben remekül boldogul, az igazi dzsungel a meredek emelkedőkkel, mocsarakkal és sziklákkal viszont kifog rajta.

Állami informatikai leállás: nem lehet kiváltani a receptre felírt gyógyszereket, akadozik a magyarorszag.hu oldal
A Pegasus után újabb izraeli kémprogram magyarországi használatáról számol be egy nemzetközi jelentés
Páváskodó szitizenek, Shawn Mendes és buborékok minden mennyiségben – fotógaléria a Sziget második napjáról
Elmarad Sisi koncertje a Szigeten
Az énekesnő közösségi médiájában jelentette be a műsorváltozást.