szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kétszemélyes kisautó a városi dzsungelben remekül boldogul, az igazi dzsungel a meredek emelkedőkkel, mocsarakkal és sziklákkal viszont kifog rajta.

A Smart Fortwo a méretéből fakadóan az egyik legpraktikusabb városi autó. Ezt a tulajdonságát szerették volna kihangsúlyozni a legújabb reklámfilmjében, amit a német BBDO ügynökség készített és a cannes-i reklámfesztiválon számos díjat bezsebeltek vele. A humoros kisfilm alapötlete az volt, hogy mi lenne, ha a Smartot a városi dzsungel helyett igazi terepre vinnék.

A kis hátsókerék-meghajtású autó persze nehezen boldogul a kátyúkkal tűzdelt emelkedővel, a méretes sziklákkal és a patakátkeléssel, de hát nem is erre tervezték, hanem a szűk utcák és az apró parkolóhelyek bevételére, amire a kisfilm végén megjelenő szlogen remekül rávilágít: „Annyira jó a terepen, mint egy terepjáró a városban.”

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!