Mit hozhat Orbánnak a kiskorúak megrontásáról rappelő Dopeman?
Nemcsak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
Az amerikai autó márkajelzésének pontos eredete nem ismert annak ellenére, hogy 215 millió autó viselte már. Az viszont igen, hogy 100 éve tűnt fel először.
A „bowtie” először egy 1913-as az amerikai posta számára készített H-2 Royal Mail típuson tűnt fel sés az egyik társalapító William C. Durant is többféle képen magyarázta a márkajelzést. Az egyik szerint egy párizsi hotel plakátja, a másik szerint pedig egy atlantai bányatársaság reklámjának motívuma tetszett meg az alapítóknak. A lánya szerint ugyanakkor apja egyszerűen szeretett tervezgetni és egy esti leves és főétel között felrajzolta azt a jelet, amely azóta 100 éve meghatározója a Chevroleteknek.
Mindenesetre az első hivatalos Chevrolet reklámban, amely a The Washington Postban jelent meg már szerepelt a jellegzetes logó. A gyártó az esemény kapcsán egy montázsban összefoglalta a logo evolúcióját.
Nemcsak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.