szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A ráncfelvarrott Evoque immáron 9-sebességes automataváltóval is rendelhető, ami a 2.2 literes dízelmotorral akár 4,9 literes átlagfogyasztást is produkálhat.

A Range Rovernél kifejezetten jó döntésnek bizonyult, hogy a kissé konzervatív modellpalettát kibővítették egy divatos hobbiterepjáróval, ugyanis az Evoque-ból a forgalmazás első 18 hónapjában 170 ezer darabot értékesítettek. Nem véletlen, hogy a bébi Range ekkora népszerűségnek örvend, hiszen a robosztus és extravagáns formavilág, az élvezetes vezethetőség, valamint a luxus utastér kortól és nemtől függetlenül mindenki számára vonzóvá teszi.

Range Rover

Az indiai kézben lévő brit márka ezt a népszerűséget szeretné megtartani és növelni, melynek érdekében már most kihozták az első ráncfelvarrást az Evoque-hoz, ami leginkább műszakilag hozott változást. A kínálatban megjelent ugyanis a 9-sebességes ZF automataváltó, amely motorváltozattól függően akár 11 százalékkal alacsonyabb fogyasztást és 9,5 százalékkal kevesebb a széndioxid-kibocsájtást jelenthet. A legtakarékosabb konfiguráció így a 2.2-es, 150 lóerős dízelmotorral szerelt, elsőkerék-meghajtású Evoque, amely mindössze 4,9 litert fogyaszt száz kilométerenként.

Range Rover
Range Rover

További újdonság az aktív négykerékhajtás, amely az útviszonyoktól függően akár elsőkerekesként is működhet, és a szintén új nyomatékelosztó rendszerrel a legjobban tapadó kerékre küldi a legnagyobb nyomatékot. A külsőségek terén is történt változás, új külső és belső színekkel, valamint felnikkel gyarapodott a kínálat, továbbá még marconább lett az autó front része köszönhetően az átrajzolt lökhárítónak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!