Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A német sportautógyár újdonságát a jövő héten mutatják be hazánkban is, a kis tigris (maláj nyelven Macan), reszelős hangját már most meg lehet hallgatni.
A promóció videóban nyilván a legerősebb V6-os trillázik egy kicsit. A közel 400 lóerős duplaturbósnak kétség kívül szép az orgánuma. A Porsche szándéka szerint a kis SUV az egyik legnépszerűbb modelljük lenne, ennek megfelelően a hallhatónál kisebb motorral is elérhető lesz. A Macan lesz az első, hosszú idő után, amely négyhengeres motort kap jó húsz évvel a 968-as Porsche után. A legkisebb 2,0 literes TSI mellett persze a V6-os 3,0 literesek lehetnek a meghatározók, 304 lóerővel valamint a duplaturbós 3,6 literes V6-os 375 lóerővel, amely a Cayenne-ben is szolgál.
A Macan ellenfelei a házon belüli Audi Q5 mellett, a BMW X3, a Range Rover Evoque, a jövőben pedig az érkező Mercedes GLA, és a várható BMW X4. A Porsche angliai árát 36 ezer fontra várják.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.