A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Szigorúbb tekintet, teljesen digitális műszerfal és háromféle teljesítményszint jellemzi az újdonságot.
A Genfi Autószalon megnyitója előtt az Audi lerántotta a leplet a Győrben készülő TT harmadik generációjáról. Az újdonság megtartotta az előd jellegzetes vonalait, a formavilága viszont sokat fejlődött, ami leginkább az autó front részén vehető észre. A lámpaburák, a légbeömlők és a márka védjegyének számító hűtőrács mind szögletesebbek lettek, amitől szigorúbb lett az autó „tekintete.” Oldalnézetből a szélesebb kerékjárati ívek tűnhetnek fel, hátul pedig az ötszögű lámpabura és a 120 km/óra feletti sebességnél automatikusan nyíló szárny a legszembetűnőbb újítás.
A harmadik generációs TT két centiméterrel rövidebb az elődjénél, a tengelytávja viszont majdnem négy centivel hosszabb, ami nagy sebességnél javít a stabilitásán. Az A3-hoz és a VW Golfhoz hasonlóan a konszern MQB-padlólemezére épül, így a tömege 50 kilogrammal kevesebb az elődjénél, a csomagtartója pedig 305 literesre bővült. Az utasterét teljesen átdolgozták, melynek részeként digitális, 12,3 inches TFT-műszerfalat kapott, amin az összes információ elérhető, így a középkonzolon csak három, turbinaszerű légbeömlő trónol, különálló navi-kijelző nincs.
A motorpaletta eleinte kizárólag turbós négyhengeres erőforrásokból fog állni. Benzines fronton a 2.0 literes TFSI blokk 230 és 310 lóerős változata lesz elérhető (utóbbi a TTS csúcsmodell esetében), míg a dízelpártiaknak a szintén 2.0 literes TDI motor 184 paripával biztosítja a pénztárcakímélő, de mégis sportos menetdinamikát. A gyengébbik benzines, manuális váltóval 6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, míg a TTS, automatával 4,7 alatt letudja a sprintet. A dízel változat 7,2 másodperc alatt éri el a 100-at, a végsebessége pedig 235 km/óra, a benzinesek elektronikusan limitált 250-es csúcsával szemben.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.