szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az elsősorban munkaautónak készülő pickup modellek keveseket hoznak lázba. Itt egy olyan, ami megmozgatja a fantáziát.

A tavaly újként a piacra érkező Isuzu D-Max elnyerte az Év Pickupja megtisztelő címet. Ez már jó beugró a vásárlók szíve felé. Az Isuzu gyártmányai leginkább arról ismertek, hogy komolyan veszik a terepképességet és a strapabíróságot. Így van ez az új típusnál is. Nem csoda hát, hogy a német Delta4x4 tuningcég fantáziát lát a típusban.

Ez a csapat a terepjárókra és SUV-okra specializálta magát, és vagy sportfutóművet szerelnek a kocsik alá, vagy éppen ellenkezőleg, a terepkészségüket fejlesztik. Most ez utóbbit tették az Isuzu D-Maxszal. A Tyrannos névre keresztelt koncepció hasmagasságát megemelték. Ehhez 100 mm-rel magasabb rugókat és lengéscsillapítókat szereltek be. A felniket forgácsolt 9x18 colos Legacy keréktárcsákra cserélték, amelyekre kifejezetten terepre fejlesztett Mickey Thompson ATZ jelű 305/60 R18 méretű gumikat húztak. A harciasabb kinézetért még feketére festett gallytörőt és a platóra borulókeretet is felszereltek. Végül két, szintén profi PIAA LED 570 ködlámpákat is felraktak a kocsi orrára.

Delta4x4
Delta4x4
Delta4x4

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!