Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Megmutatta a félelmetes C-Elysée pilótafülkéjét a Túraautó Világbajnokság (WTCC) hungaroringi fordulója előtt a Citroen: a francia márka kisfilmjében az alakulat argentin pilótája, a listavezető José Maria Lopez avatja be az érdeklődőket a rejtelmekbe.
Lopez bemutatja a biztonsági felszerelést, például a kagylóülést, a hatpontos övet, az ablakon látható hálót. A dél-amerikai megmutatja a sebességváltót, a mellette található, bottal vezérelhető kéziféket, a kapcsolótáblát, a digitális kijelzőt és a kormányt is. Utóbbit már Michelisz Norbi is megtette, a franciaországi hétvégén a Zengő Motorsport magyar pilótája is készített egy kisfilmet a Honda Civic WTCC kormánykerekéről.
Lopez két érdekességet is elárult: egyrészt a belső, a sisakba vezetett csővel is feltupírozott hűtési rendszerrel kapcsolatban azt, hogy akár 50-60 Celsius-fokra is felszökhet a hőmérséklet verseny közben a pilótafülkében, másrészt a világításkapcsoló bemutatása apropóján azt, hogy a versenyzők között van egy szóbeli megállapodás, amely szerint az edzéseken a gyors körön lévők felkapcsolják a világítást. Ezzel jelzik a levezető kört teljesítő, s adott esetben csak poroszkáló versenytársaknak, hogy ne tartsák fel őket.
Az évad harmadik fordulója előtt a WTCC egyéni tabellájának első három helyét a Citroen menői foglalják el: Lopez 85 ponttal vezet, 12 egységgel megelőzve Sebastian Loeböt, valamint 20 ponttal a négyszeres világbajnok címvédő Yvan Mullert.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.