szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Új motorokat és átszabott külsőt kapott a francia márka középkategóriás modellje, az 508-as.

A teljes 508-as család egyszerre esett át a ráncfelvarráson, a szedán, a kombi és az emelt hasmagasságú hibrid az RXH is megújult. A szemmel látható változások a szokásosnak nevezhető facelift kezelést kapták: megújult a hűtőrács, amelynek a közepére visszaköltözött a keret nélküli oroszlán, a lámpák elöl-hátul LED-esek a jövőben. Újraszabták a motorháztetőt is, ahogyan az első és hátsó ütközőket is.

A belső térben is felfedezhető az új irány amely a 308-asban jelent meg, a lehetőség szerint teljesen kipucolt középkonzollal, alig néhány kezelőgombbal. A kezelőszervek helyét a a hétcolos érintőképernyő foglalja el. Az asszisztens-rendszerek közé bekerült a tolatókamera, a holttérfigyelő.

A motortérben megjelentek az Euro 6-os motorok: az 1.6 literes turbós benzines 167 lóerővel, amely a korábbi 158 lóerős motort váltja fel. Megjelent egy 2.0 literes Blue HDi dízel is 150 lóerős vagy 180 lovas teljesítménnyel.

A kocsikat a szeptemberi Párizsi Autószalon után kezdik forgalmazni.

Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot

 

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!