szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az angol autómárka „Mennyire élsz?” reklámszpotját letiltotta egy testület, mert az a felelőtlen autózásra és a sebesség túlzott hajszolására bíztat.

A videón, ahogy szokásos, a Jaguar XKR-S-nek és az új F-Type-oknak hajtják fel a fordulatszámát, komoly motorhangok szólnak és magas tempójú zene szól, miközben egy szerpentinen autóznak. Hogy mindez miért verte ki a biztosítékot, azt nehéz megfejteni. A Jaguar annyit elismert, hogy lemaradt a szokásos szöveg, miszerint "lezárt utakon, profi sofőrökkel történt a forgatás", valamint, hogy mindenki tartsa be a közlekedési szabályokat.

Ugyanakkor igazán nehéz megmondani miről szóljon egy sportautós hirdetés, ha nem sebességről?

 

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!