Lassan két éve hogy módosult a KRESZ, amelynek értelmében a kéklámpás autóknak biztonsági folyosót kell biztosítani baleset esetén.
A rendszer egyszerű, kivitelezése azonban sokszor elbizonytalanítja az autósokat.
Pedig nem ördöngösség, az az autó, amely a belső sávban közlekedik szorosan a sáv bal széléhez húzódik, míg a többi sávban közlekedő a lehetséges mértékben jobbra.
Megjegyezzük, mindez csak akkor működik, ha nem próbálnak azonnal, a leállósávon keresztül is, minél hamarabb menekülni az autósok, akik miatt aztán az egész rendszer megbukik.
A Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizottság mindenesetre egy videót is posztolt, hogyan kellene a baleseti folyosót kialakítani.

PMBB
Pedig nem ördöngösség, az az autó, amely a belső sávban közlekedik szorosan a sáv bal széléhez húzódik, míg a többi sávban közlekedő a lehetséges mértékben jobbra.
Megjegyezzük, mindez csak akkor működik, ha nem próbálnak azonnal, a leállósávon keresztül is, minél hamarabb menekülni az autósok, akik miatt aztán az egész rendszer megbukik.
A Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizottság mindenesetre egy videót is posztolt, hogyan kellene a baleseti folyosót kialakítani.