Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Noha idén nem feltétlenül a Forma–1-es Ferrari az, amelynek volánja mögött Kimi Räikkönen jókedvűen bűvészkedik, de van olyan típusa a maranellói márkának, amelyben a finn klasszis is jól érzi magát.
Ilyen az F12 Berlinetta, amellyel a közelmúltban, egy Fioranóban tartott PR-eseményen megkocsikáztatta az AutoExpress című brit autós szaklap munkatársát. A finn a gyár szomszédságában található aszfaltcsíkon csúsztatott, driftelt a 730 lóerős járgánnyal, amelynek sebességmutatója 240 kilométer/óráig is felszökött: az autós vadulás olyannyira jókedvre derítette 2007 világbajnokát, hogy szokásával ellentétben még haverkodott is a tollforgatóval.
„Kimi kifejtette, hogy nem a lehető leggyorsabban, hanem a lehető legmókásabban haladunk a pályán. Egyetértettem vele, de nyugtalan nevetésem egy egészen másik történetről árulkodott” – írta az élménnyel kapcsolatban a brit szaklap munkatársa.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.