Itt tartunk: egy Range Rover jobb versenypályára, mint földútra
Egyszerre bizarr és látványos, ahogy a legerősebb Range Rover Sporttal driftelnek.
hvg.hu
A Range Rover mindig is híres volt arról, hogy luxusterepjárói az elegáns megjelenés és a prémium felszereltség mellett ténylegesen alkalmasak komolyabb terepezésre. Mivel a célközönség zöme ezt csak elvétve használja ki, egy ideje szerepel sportváltozat is a modellpalettán, aminél már a vezetési élmény szerepel a fókuszban. Mindez kissé furán hangzik, de a népszerűsége egyértelmű bizonyíték a létjogosultságára, olyannyira, hogy a legújabb generációból már versenypályás használtara alkalmas verzió is létezik SVR néven.
Range Rover
Az eddigi legerősebb Range Roverben 5.0 literes kompresszoros V8-as motor dolgozik 550 lóerővel és 680 Nm maximális nyomatékkal, amely a 8-fokozatú automataváltón és a nyomatékváltóval, valamint aktív differenciálművel ellátott összkerékhajtáson keresztül jut el az aszfaltra. A sportfutóművel, Brembo fékekkel és 21 colos kerekekkel szerelt SVR kivitel 4,5 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, a végsebessége 260 km/h, szakavatott kezekben pedig olyan manőverekre képes a versenypályán, ami eddig leginkább a hátsókerekes sportautókra volt jellemző.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.
A politológus szerint az sem kizárt, hogy Orbán Viktorból egy ponton köztársasági elnököt csinálnak. Kéri Lászlóval Kacskovics Mihály Béla beszélgetett a Tiszáról, lehetséges buktatókról, Fideszről, kispártokról, lejáratásról.