szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sylvester Stallone szerencsére egyre többször öniróniával alakítja saját karakterét. Ha ezt jól meg is fizetik, akkor meg pláne.

Hatvan fölött is lehet valaki kigyúrt sztár, aki puszta ököllel csap szét a rosszfiúk között, ha nem veszi magát túl komolyan. A Warburtons pékárukat gyártó cég reklámjában Stallone felhívja a cég vezérét, és röviden vázolja a legújabb moziötletét, amiben egy kenyérszállítót alakítana, aki reggelenként minden akadályt leküzdve teríti az árut, akár a teherautóból kipattanva, autókon keresztül futva. A közel kétperces szpotban persze van Eye of the Tiger is.


Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!