szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az itteni vásárlóknak alapáron nagyobb fékek és komolyabb hűtőrendszer jár, mint az amerikai vevőknek.

Kifizetődő döntés volt a Ford részéről a legújabb Mustang piaci bevetése Európában, hiszen már az előrendelési fázisban eladtak belőle 2200 darabot az öreg kontinensen. Mindezt úgy, hogy a tulajdonosok nem is tudták mire lesz képes a leendő izomautójuk, ugyanis a Ford mindeddig nem tette közzé a menetdinamikai adatokat. Azt persze sejteni lehetett, hogy a 421 lóerőt és 530 Nm maximális nyomatékot produkáló 5.0 literes V8-assal nem lesz lassú, de a 317 lóerős és 432 Nm csúcsnyomatékú 2.3 literes EcoBoost négyhengeres kapcsán sokan szkeptikusak voltak.

Ford

Egészen mostanáig, ugyanis megvannak a várva várt számadatok, amikre már most büszkék lehetnek az autójukra váró kuncsaftok. A V8-as motorral és hatfokozatú manuális váltóval szerelt Mustang 4,8 másodperc alatt gyorsul nulláról száz kilométer/órás tempóra, amivel a leggyorsabb európai Ford modellnek számít, amit valaha forgalmaztak az öreg kontinensen, leszámítva a kisszériás Ford GT szupersportautót. Nem lesz szégyenkeznivalója annak sem, aki a 2.3-as négyhengeressel rendelte meg az izomautóját, hiszen szintén manuális váltóval párosítva 5,8 másodperc alatt letudja a nulla-százat, amivel már bátran oda lehet állni egy kis gyorsulásra bármelyik sportkompakt mellé a lámpánál.

Ford

További jó hír, hogy az európai kivitelhez alapáron jár a Performance csomag, ami komolyabb fék- és hűtőrendszert takar, illetve az európai ízléshez jobban passzoló feszesebb futóművet. Szintén a szériafelszereltség részét képezi a 19 colos felniszett, a LED-es hátsó lámpa, a látványos hátsó diffúzor és a 8 colos központi érintőkijelző, valamint a 9 hangszórós audiorendszer.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!