A Mazda nagyon rátapintott a lényegre ezzel a reklámmal

Az új MX-5 amerikai reklámszpotja egyszerre szól a kis japán roadster nagyszerűségéről és pár dologról, amit nem lehet feladni.

  • hvg.hu hvg.hu
A Mazda nagyon rátapintott a lényegre ezzel a reklámmal

Aki szeret vezetni és rajong az autókért, az biztosan emlékszik, amikor a megszerezte a jogosítványát, először gyorsult egy párat, vagy akár először koccant. Fiatalon persze belefér a hangos kipufogó, egy-két gyorshajtás vagy akár egy leszakdat roadster megvásárlása is, aminél egyáltalán nem szempont a praktikum. Később jön a család és a munkahelyi stressz és minden megváltozik.

A Mazda viszont azt súlykolja, hogy a negyedik generációs új MX-5-tel mindez visszatérhet. Legalábbis érzésben.


Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

„Két személyiség él bennem” – 12 adag kávéval kezdi a napot Carolina Vergnano, a legrégebbi olasz kávémanufaktúra vezetője

„Két személyiség él bennem” – 12 adag kávéval kezdi a napot Carolina Vergnano, a legrégebbi olasz kávémanufaktúra vezetője

A nők szerepét igyekszik erősíteni egy igencsak férfias szakmában Carolina Vergnano, aki négy éve áll a család nevét viselő olasz kávémanufaktúra élén. És közben minden létező sztereotípiát cáfol, legyen szó a munka és család egyensúlyáról, a válságkezelésről vagy akár arról, hogyan és mennyi kávét fogyaszt el valaki, akinek az egész élete erről az italról szólt. Carolina Vergnanóval Budapesten beszélgettünk.